見出し画像

☕️ Greenhorn Cafe


バンクーバーのダウンタウンの中でも、少し静かなエリアにあるこのカフェ。大通りのロブソンストリートから何ブロックか入った場所に位置しています。平日でも朝からたくさんのお客さんで賑わっていました。私が頼んだのは “ Chocolate Croissant” と”Coldbrew”  
こちらのカフェでは、クロワッサンを温めて提供してくれました。ふわふわのクロワッサンとろっとしたチョコレート、バターもじゅわっと感じられ、アイスコーヒーととてもよく合いました。ただ、コーヒーは、私には少し酸味が強く感じました…🥲朝からお客さんが多いけれど、2階席にはお客さんがおらず、ちょっとした作業も落ち着いて行うことができました。

The cafe is located in quiet area in downtown. You can see that cafe when you go down 2,3 blocks from Robson St.  A lot of people are coming to eat special breakfast every morning. But, When I go there I was the only one upstairs.
I ordered “Chocolate Croissant” and “Coldbrew”
The croissant was warmed up. The chocolate was melting and bread was fluffy💕 The coffee was a little acidic for me.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?