見出し画像

📺ノンストップ(non stop)📺

soft老害とても気になります(笑)✨✨✨


📚僕は「老害」による被害者側だとずっと思ってきました。

でも、この一年はそうでもないと思っています。


老害は60代、70代の話ではない。40代から老害を与える加害者側に立っている人もかなり多い。

I have always thought that I was on the victim side of the ``damage of old age''.


But I don't think that's been the case this past year.


The effects of old age are not just a matter of people in their 60s and 70s. There are quite a number of people in their 40s who are on the side of the perpetrators who harm the elderly.📚

(老害=認知症(過激)(精神異常)
soft 老害=環境に染み渡らせるように仕向ける)

Mr. Osamu Suzuki is

In order to avoid soft aging,



``Rather than having an attitude of being a beautiful person (having no responsibility), both above and below,

Make your attitude clear. ”
年上にも年下にもいい態度を取っていると、無責任になるので、自分の態度をハッキリさせる✨✨✨
いいですね✨✨✨

My IMAGE (old age = dementia (radical) (mental abnormality)

soft old age = causing it to permeate the environment)



⚔(笑)


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?