見出し画像

🥗こんにちは🥗

Dinner at my parents' house yesterday.

Cream stew from Yoshikei menu


昨日の実家の🏚の夕食です✨✨✨


Let's hang out at the station.

What's this. Super delicious - LOL Sparkling Sparkling Sparkling

Red Bull has something like this!

Tropical 🏝️ feeling. amazing!


Even if I go to the dentist at a university hospital🏥

I smile when I finish talking

Cursed wisdom teeth  

I just want to kick him out! 🤣

It seems really difficult🤣

Seriously, what kind of wisdom teeth do you have? A monster?

A few things happened and I'm back to square one 😇

There was no conclusion to the discussion today.

Today's doctor consults with a prominent doctor

It looks like it's smiling

駅でぶらぶらしましょう。


これは何ですか。すごく美味しいです(笑) スパークリング スパークリング スパークリング


レッドブルにはこんなものがある!


トロピカル🏝️な感じ。すばらしい!


大学病院の歯医者に行っても🏥


話し終わると笑顔になる


呪われた親知らず


ただ彼を追い出したいだけなのです! 🤣


本当に難しそうです🤣


真剣に、あなたはどんな親知らずを持っていますか?怪物?


いくつかのことが起こり、振り出しに戻りました 😇


今日の議論には結論は出なかった。


今日のドクターは著名な医師に相談


笑っているように見える

(奈々さんの記事を翻訳に入力するとこうなります(笑)少しニュアンス違いますね🤣👀)




(I've been busy so I haven't changed my clothes yet.

Let's get serious about changing into summer clothes today.多忙で、なかなか衣替えが出来ません。今日は頑張ろう✨✨✨)

I'm just keeping myself busy.
私は、私自身で忙しくしているだけです💦(笑)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?