見出し画像

❄️道尾秀介⚔hilarious problem爆笑問題(笑う問題(笑))❄️

しりしり?!

にんじんしりしりは、沖縄県の郷土料理である。「しりしり」という言葉は「千切り」という意味の沖縄の方言。にんじんしりしりは日常的な家庭料理として沖縄県全域で食されている。スライサー(千切り器)で細くおろした人参と卵を炒めて調味料で味付けした料理。沖縄の家庭で手軽に作られている。「しりしり」というのは繊切りという意味の沖縄方言である

Carrot shirishiri is a local dish of Okinawa Prefecture. The word "Shirishiri" is an Okinawan dialect that means "shredded". Carrot shirishiri is eaten throughout Okinawa Prefecture as a daily home-cooked dish. A dish made with finely grated carrots and eggs stir-fried using a slicer and seasoned with seasonings. It is easily made at home in Okinawa. "Shirishiri" is an Okinawan dialect word that means "cut into pieces."


The pasta with carrots that Toshinao Sasaki @sasakitoshinao talked about on voice at the end of the year was extremely simple, but it was the most delicious thing I've eaten in a while... I added cumin halfway through to change the taste, and it was also delicious.

🥕🥕🥕美味しそう(;_;)🥕🥕🥕大好き💖💖💖




I was in charge of scripting and directing a comedy skit for Bakusho Jizo's YouTube program "Television Story."

I came up with something really interesting.

It will be released next month.

明日改めて更新致します🙏
爆笑問題の村上春樹のyoutubeに一時期癒やされました(笑)

Shusuke Michio's hair color is bright and

 lovely.
道尾秀介の髪色、明るくていいですね✨✨✨

It's a good laugh question
ここでは、、、笑う問題(笑)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?