見出し画像

🥐おはようございます🥐

Butter croissant melon bread

Cabbage rolls made by my eldest daughter
🥐ファミリーマートのバタークロワッサンメロンパン🥐
🥗ロールキャベツは長女が作りました🥗


When I was single, I worked as a kindergarten teacher for gifted children.

Before the festival, the children practiced marching for each part.
私は独身時代英才教育の幼稚園教諭をしていました。フェスティバル前のマーチング練習は地獄でした。私が場所を覚えられなくて。(笑)

📖For my kindergarten employment exam essay, I wrote about Tetsuko Kuroyanagi's ``Totto-chan at the Window''.📖
📖幼稚園の採用試験の論文は黒柳徹子の窓ぎわのトットちゃんでした📖

1981年
💎自叙伝です。幼稚園を退学になり、、、様々なファンタジー💎


Every year on note, at the end of the year, many people post articles about #things they were glad they bought.

This year, as is our tradition at the end of the year, we will be soliciting ``#good things you bought'' in a free format.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?