見出し画像

💖BL(Boys Love) ヒグチアイ🌺🧃自販機の恋🥤


✨The lyrics I remember are
覚えている歌詞です✨

“I like you.
僕は君がいい

Will you choose me? ”
僕を選んでくれますか?


👏Thank you for your continued support this year👐

do your best and do it properly(笑)


祈り
prayer



[Additional announcement] 🎬 Stage greeting on 1/21...

\Higuchiai will be on stage!! ️📣/

We would like to ask you about the theme song “Vending Machine Love”🎵


🍊Shibuya/Eurospace

🍊January 21st (Sunday) 18:40 screening (post-screening talk)



⬛とてもカッコイイ⬛

trigger
引き金

元彼karutaではありません。
100人(笑)



元彼氏についてのエピソード



(興味深い(笑))

👩‍❤️‍👨Episode about ex-boyfriend (interesting 興味深い(笑)👩‍❤️‍👨)
👩‍❤️‍👨私はex-husband👩‍❤️‍👨
Now, I truly love my imaginary boyfriend.
架空の想像の彼氏を、、、


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?