見出し画像

🪔The Beatles🪔



「Announcement has arrived!

The Beatles' last new song "Now and Then"

(B-side is Love Me Do) Scheduled for release on 11/2

The latest remix of Akaban Aoban, which includes more songs than before, will be released on November 10th.

This is so much fun」



「私は彼女がそこに立っているのを見ました

ツイスト&シャウト

この男の子

ロール・オーバー・ベートーベン

あなたは本当に私をつかんでいる

そんなことはできない

誰かが必要な場合

Taxman (税務署?)(2023 mix)←👀 意味深!(taxi🚕と間違えました🙏)

あなたを私の人生に連れて行かなければなりません

私はただ眠っているだけです

ここでもどこでも」








この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?