見出し画像

🗒Interesting news気になるニュース🗒市川團十郎白猿🗒


News in the sauna

I'm watching news about the Liberal Democratic Party's money.


One thing I don't understand is

not the person himself

A pattern where the secretary gets caught,


What is that?

I'm like that.

I thought it wasn't there.


🕰
🕰
🕰
政治のニュースを探していたら、
こちらのXへ🌹🌹🌹




Why does the Political Funds Control Act prohibit donations from foreigners?

This is to prevent Japan's politics and elections from being influenced by foreign governments and foreign forces, and to protect Japan's sovereignty as a nation.

On the other hand, there are no restrictions on the purchase of party tickets by foreigners. …


パーティ券パーティの映像は、パフォーマンスで、違和感しか無かった事を思い出しました。
壇上に上がり、政治家が乾杯をしている様子は、、、少し、、、

AM 10:16

📺
ノンストップより

📺正しい言葉の使い方ニュース📺

「私は役不足です」
確かにおかしい、、、
役不足は上から目線ですよね。


煮詰まるの意味

煮詰まるは停滞していると思っていました💦

煮詰まるは仕上がる


常にポジティブを意識

常に明るく、、、(笑)

✨✨✨細部拡大法式
How to write articles using detail (small parts) enlargement method.
細部を英文にしたら拡大できました✨✨✨




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?