見出し画像

🛰宇宙の夜🌃二人の朝🌞



Jun Oyama (@OJ_Japan), also known as OJ, a guitarist who is active with Straightener (@straightenerjp), visited our store!

We also have handwritten autographs in the store! Thank you for visiting us! !

(…Was it okay to take it home?)

"Crank Up" Space Night Morning for Two


My favorite lyrics are


"I thought I had nothing to lose. If it was going to end someday, it wouldn't be strange now. I get it."

I like the fact that this poem doesn't say, "It was still good."

The last part feels like it ends in the middle,

I read the article and the image of two people in space being left alone.

「クランクアップ」スペースナイトモーニングフォーツー

私の好きな歌詞は、

「失うものは何もないと思っていた。いつか終わるなら、今になってもおかしくない。分かりました」。


この詩は「まだよかった」とは言っていないところが気に入っています。


最後は途中で終わったような気がしますが、


私はその記事と、宇宙に二人きりで放置されている画像を読みました。


過去の記事を翻訳すると文章がおかしい(笑)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?