見出し画像

☕🍞おはようございます🥗🍓

High school prefectural general meeting today? !

So, my eldest daughter and M went out early in the morning.

She didn't have a car, so She went by 🚃.
(she's(笑))

Since I woke up early, I took a second nap.
朝食を食べないで


私は二度寝をしたので、空腹です(笑)


そうなんですね(笑)

The DETECTIVE If it were me, I would probably do it alone...I want to solve everything by myself... x.com/upaupa_trpg/st…


by the way.

I think about the beginning and end of the day.

Even if it's the same every time,

Try not to worry even if you think “Again?!” (lol)💖💖💖
毎回同じだと思っても気にしないで下さい(笑)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?