見出し画像

Day11 投薬3錠へ

※この記事は全文無料ですが、いいねと思われたら投げ銭お願いします!

Weight : 1,640g

体重増加せず、食欲上がらずで、下痢が垂れ流れている感じです。
昨日の動物病院で、点滴はしばらく毎日継続になりましたが、
下痢止めも追加で点滴投与してもらいました。

病院から帰宅後、今日はりんごの部屋を隔離しました。

夜には下痢は治まり、食欲も戻ってきたようですが、体重を大きく落としてしまいました。

投薬量は2.5錠→3.0錠に増量になりました。


Day11 of dosing.

The condition is not good. Diarrhea is a condition that occurs naturally.
At the animal clinic yesterday, the IV continued every day for a while,
Another doctor also had an additional drip infusion to stop diarrhea.

After returning home from the crinic, we isolated Ringo room today.

At night, her diarrhea improved and her appetite seemed to return, but lost a lot of weight.


ここから先は

0字

¥ 500

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?