見出し画像

TheBeatles / I'm Happy Just To Dance With You


Before this dance is through
I think I'll love you, too
I'm so happy when you dance with me

ダンスをする前
僕も君を愛していると思った
だから君と踊っているときは幸せだよ

I don't wanna kiss or hold your hand
If it's funny try and understand
There is really nothing else I'd rather do
'Cause I'm happy just to dance with you

僕はキスをしたり手を握りたいと思っていないよ
とってもおかしいことだけど、わかってほしい
これ以上は何もいらないよ
だって君と踊っているだけで幸せだから

I don't need to hug or hold you tight
I just wanna dance with you all night
In this world there's nothing I would rather do
'Cause I'm happy just to dance with you

抱き寄せたり強く抱きしめる必要はないんだ
君と一晩中踊りたいだけ
他にやりたいことなんてどの世界にもない
だって君と踊っているだけで幸せだから

Just to dance with you
Is everything I need
Before this dance is through
I think I'll love you, too
I'm so happy when you dance with me

ただ君と踊る
それだけでいいんだ
この踊りを通して
僕は恋に落ちてしまう
僕もあなたを好きになってしまう

If somebody tries to take my place
Let's pretend we just can't see his face
In this world there's nothing I would rather do
'Cause I'm happy just to dance with you

僕と変わろうとする人が来たら
そいつなんて見えてないふりをするんだ
他にやりたいことなんて世界のどこにもない
君と踊っているだけで幸せだから

Just to dance with you
Is everything I need
Before this dance is through
I think I'll love you, too
I'm so happy when you dance with me

ただ君と踊る
それだけでいいんだ
このダンスを通して
僕は恋に落ちてしまいそう
僕も君を好きになりそうだ

If somebody tries to take my place
Let's pretend we just can't see his face
In this world there's nothing I would rather do
I discovered I'm in love with you
'Cause I'm happy just to dance with you

僕と変わろうとする人が現れたら
気づいていないふりをするんだ
他にやりたいことなんて何もない
僕はもう君を脚ていることに気づいたんだ
こうしているだけで僕は幸せなんだ

私の常日頃の生活をベースに、皆さんの役に立てたり、探しているものを紹介できたらと思っています。今後もよろしくお願いします!