見出し画像

日本語編

夫の家族に勧められて、初めて玄米を買ってみました。いつも我が家のお米は押し麦をミックスして食べているのですが、先日ついに玄米を買って白米に混ぜて玄米を食べてみました。麦ごはんよりモチモチして美味しかったと夫が言ってました。英語で表現されているように、ホントに"茶色い"米でした。

英語編

At the recommendation of my husband's family, I bought brown rice for the first time. I usually mix barley with our rice at home, but the other day I finally bought brown rice and mixed it with white rice to try brown rice. My husband said it was chewy and good compared to barley rice. As expressed in English as well, it was really 'brown' rice.

単語

chewy:もちもち

セブンプレミアのを買いました
玄米です
茶色で可愛い

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?