見出し画像

わたしは?(Who am I ?)

私は意地悪!
私は寂しがり屋さん!
私は何時も貴方を困らせる!
私はワガママ!
私は貴方を虐める!
私はどうして貴方の心をもて遊ぶ!
私はヤキモチ焼き!
私は無邪気!

私の笑顔は?
私の瞳は?
私の唇は?
私の髪の毛は?
私の指は?
私の声は?
私の全ては?

貴方は私をどうして選んだの?
君の全てが好きだから
好きになる理由なんかないだろう!
お決まり言葉でも嬉しい

*:..。oƒ *:..。oƒ *:..。oƒ *:..。oƒ *:..。oƒ*:..。oƒ *:..。oƒ *:..。o

英語version

I'm mean!
I'm a lonely person!
I'll always embarrass you!
I'm Wagamama!
I'm going to oppress you!
Why do I play with your heart?
I baked yakimochi!
I'm innocent!

What's my smile?
What about my eyes?
What about my lips?
What about my hair?
Where's my finger?
What's my voice?
What about me?

Why did you choose me?
I like everything about you
There's no reason to like it!
I'm glad it's a word.

この記事が参加している募集

#スキしてみて

523,364件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?