見出し画像

君の笑顔 (Your smile.)



君の笑顔
君の瞳の奥には
誰がいるの?

君の涙の奥には誰が居るの?
嘘を言わないでね。

偽り愛は要らない
君の本当の気持ちを伝えて
僕には君が必要なんだから

今から逢いに行くよ
だから窓を開けて星に願いを伝えて

君の無邪気な笑顔
君の怒った顔
全てが恋し

君の笑顔の先には僕が居る
それが君の気持ち
涙の数だけ
幸せは訪れる
君の笑顔の数だけ
僕の愛を上げるよ

だから
もう怖がらないで

何時も僕がそばにいるから
君の涙は僕がすくい上げるから

もう大丈夫だから

何時も僕がそばに居るよ
だから僕の愛を受け止めて

♡o。+..:*♡o。+..:*♡o。+..:*♡o。+..:*♡o。+..:*

英語version

Your smile.
In the back of your eyes
Who's there?

Who's in the back of your tears?
Don't tell a lie.

I don't need false love.
Tell me how you really feel
I need you.

I'm going to meet you now.
So open the window and say your wish to the stars

Your innocent smile.
Your angry face.
It's all in love

I'm at the end of your smile
That's how you feel

The number of tears
Happiness is a visit.
The number of your smiles
I'm going to raise my love

So
Don't be afraid any more.

I'll always be there for you
Your tears will make me slee

It's all right now.

I'll always be there for you
That's why I take my love

画像1


この記事が参加している募集

#スキしてみて

525,778件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?