見出し画像

愚痴ってばかり(I'm just complaining.)



「私 こんなに頑張ってるよ。

これ以上 どう頑張ればいいの?

こんなに尽くしてあげるのに

あなたは何もしてくれない

何も言ってくれない」

だめだよ そんな気持ちだと

好きな人の為なら どんな事も頑張れるでしょう。

恋に見返りを求めてはダメ

忘れてないの

好きな気持ちは、ちゃんと伝わってるから

いじけてないで、素直な気持ちは

内面なら出て来るから

そんな顔をしてないでね。

笑顔 笑顔

貴方の笑顔は周りをあかるく照らすのだから

とても素敵 笑顔 ♡

。oOo。.:♥:.。oOo。.:♥:.。oOo。.:♥:.。oOo。.:♥:.

英語version

"I'm trying so hard.

How can I do my best any more?

I'll do everything I can to help you.

You don't do anything.

They don't say anything."

No, that's how you feel.

If it's for the person you like, you'll be able to do anything.

Don't ask for anything in return for love.

I've not forgotten.

Because my favorite feelings are transmitted properly.

Don't be a little thyssle, what's your honest feeling?

If it's inside, I'll come out.

Don't look like that.

Smiles, Smiles

Your smile shines brightly around you

Very nice smile♡

画像1


この記事が参加している募集

#スキしてみて

526,258件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?