見出し画像

焦がれる Goddess Giggle|愛に溶けていく

  あなたの抱擁が全身へと
  ただただしみていく
  待ち焦がれ
  待ち尽くした
  あなたの抱擁
 
  あなたに抱かれた私は
  音も香りも美しい花さえも 
  すべて失っても気が付かないほど
  あなたに没頭する
 
  遠くにいるあなたは
  はるかと遠く高みへと飛んでいく
  私の元に降り立つあなたは
  どこまでも優しく私を包み込む
 
  私をとろけさせ
  狂わせ
  ひとつの渦に
  全てを忘れさせる
 
  いつもいつもでなくてもいい
  私があなたの抱擁の
  最後の残り香を
  忘れてしまわない程度に
  きまぐれに
  やってくれればいい
 
  神様が与えるチャンスを
  逃さぬように

【Goddess Giggle】

Your hug soaks into my whole body.
How was I  longing for your touch.

So embraced by you,
losing all my senses in front of the beautiful flowers around me,
I am all yours.

You are distant away, higher and wider,
You come instat way, faster and softer.

Melt me
Crazed me
dump into whirlpool of nothingness
Making everything forget, everything.....

Before I forget the lasting scent of your hug,
come to me on a whim like a fitful wind.

 Catch the chance of Goddess giggle.

画像1

(Photo: ©MikaRin)




この記事が参加している募集

寄付・投げ銭・サポートはとっても嬉しいです。大切に創作につかわせていただきます。ありがとうございます♡