見出し画像

【Doll style】〜autumn-colored


秋色ドールな女の子

I painted a picture of a girl that came to my mind when I imagined the colors of autumn.
When I imagined the theme of autumn, I thought that doll-like fashion would suit her.
As an accent, I added a blue point color to her hair.
Between you and me, the combination of brown and blue is my favorite stone color.

秋の色をイメージして、頭に浮かんだ女の子の絵を描きました。秋というテーマをイメージしたとき、お人形さんのようなファッションが似合うと思ったんです。アクセントとして、髪にブルーのポイントカラーを入れました。ここだけの話、ブラウンとブルーの組み合わせは、私の好きな石の色なんです。


#私の作品紹介 #秋だからやってみた #NFT #アート


この記事が参加している募集

#私の作品紹介

96,312件

もし宜しければサポートをお願い致します。クリエーターとしての活動費に使わせて頂きます。