見出し画像

ただそこにぶら下がって | Just Hang In There.

生きるのは簡単ではありません。時間が経つにつれて、その門はより困難になります。現実には、誰もがそれを乗り越えなければなりません。人生は人それぞれですが、私たちは皆、悪い時を乗り越えなければなりません。あなたがそれを好むかどうかにかかわらず、それは自然のサイクルです。

本当に嫌いな時期です。大晦日と10月末です。10月28日、私がたくさん泣く日。そして人々は私に誕生日おめでとうを望みます。

はい、私は不安に苦しんでいます。私は家族と一緒に住んでいますが、同じ家に住んでいてもいつも孤独を感じていました。私は友達が苦手です。多分それが理由です…多分私はあまりにも利己的です

私はその日を覚えています、私はほとんど死にました、そして私は自分自身を助けることができませんでした。でも、両親にも誰にも言えませんでした。とても痛いのに、自分で物事を保つのは得意です。しかし、私は助けを求めることはできません。

あなたが彼女を知っているかもしれない写真の女の子。

悲しくなる度に彼女の写真を見るだけ。それは私が落ち着くのに役立ちます。
[私はあなたが何を経験しているのか知っています。他人に言うのは難しいです。
私はまだここにいるよ。
まだ空腹。
まだ苦しんでいます。
まだ自分の中に閉じ込められています。
まだ泣いています。
まだ痛い。
何も助けることはできませんが、あなたの顔に笑顔を保つだけです。あなたはまだそれでよく見えるので。悪い時でも過ぎ去ります。
私はあなたが強くて有能であることを知っています。
ただそこにぶら下がってください。あなたはあなたの道を見つけるでしょう]

気遣いと暖かさを感じます。写真を見ているだけ

画像1

Just Hang In There

It’s not easy to live. As time goes by more difficult its gates. The reality is everyone has to get through it. Even though everyone has different lives, we all have to get through a bad time. Whether you like it or not, it is a cycle of Nature.

It is the time of the year I really don't like. It is New Year’s Eve and the end of October. 28th Oct, The day I cry a lot inside. And people wish me a happy birthday.

Yes, I suffer from anxiety a lot. I live with my family but even though we live in the same house, I always felt alone. I’m not good at friends. Maybe that’s why… maybe I’m just too selfish.

I remember the day. I almost died, and I couldn’t help myself. But I couldn't tell my parents or anyone. I’m good at keeping things at myself even though it hurts a lot. But I can’t ask for help.

The girl in the picture you might have recognized her.

Every time I feel sad, I just look at her picture. It helps me calm down.
[I know what you going through. It is hard to tell others.
I’m still here.
Still hungry.
Still in pain.
Still trapped inside of myself.
Still crying.
 It still hurts.
Nothing can help but just keep a smile on your face. Because you still look better with it. Even a bad time will just pass away.
I know you’re strong and capable.
Just Hang In There. You will find your way out]

I feel caring and warmth. Just looking at the picture.

#エッセイ   #自分論 #スピリチュアル #人生論 #生きる #スキしてみて

この記事が参加している募集

スキしてみて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?