見出し画像

いつかのぼくら

「いつかのぼくら」


初夏に近づく風
昨日の雨が消えて

なんとなく歩く街
片手にカメラ
フィルムをポケットに

季節は僕らの感情を抑えて
ずっと先を見てる
僕は君から聞いた言葉をずっと抱えてる

時が止まった

おもっきり泣きたいな
だって僕は弱虫だから

いつかの僕も
泣き虫で弱虫

思い出から降り落ちた
季節の花
ふとしたときに蘇る
そんなとき
僕は旅に出る

いつかの僕を探しに
それは街の片隅に落ちているのだから

片隅に


"Someday we"
*
*
wind approaching early summer
Yesterday's rain disappeared

town that walks
camera in hand
film in pocket

The season suppresses our emotions
looking far ahead
I always carry the words I heard from you

I want to cry
'Cause I'm a coward

someday me too
crybaby and wimp

fallen from memory
seasonal flowers
suddenly revived
At times like that
i go on a trip

looking for me someday
Because it's fallen in a corner of the city


どこかで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?