見出し画像

Life Will Change 和訳

和訳動画作りました
https://youtu.be/_k8vMOud088


歌詞
It's not a game
遊びなんかじゃない

I'm not a robot A.I. challenging you
俺は従順なロボットでもない お前に立ち向かってるんだ

I'm not a phantom
幻影なんかじゃないぜ

I'm in your face and
目の前にいるだろ? 目を逸らすなよ

I'm here to see it through
「改心」のためここにいるんだからな

Right before your eyes
お前の真ん前でな

Watch us multiply
「警戒度」をあげろよ

Come to claim our rights It's time
時は満ちた 予告状をお送りしよう

As our power grows
俺たちの力はどんどん増していくぞ

Tryin' to stop us shows
俺たちのショーを止めてみろよ

Might as well go try'n Stop time
できるなら時でも止めてみるんだな

So you know that we're out there
もう気付いているだろ? そんなとこに俺らはもういないぜ

Swatting lies in the making
下らない噓なら叩き潰してやるぜ

Can't move fast without breaking
変革なしで前には進めない

Can't hold on or life won't change
ここで持ち堪えなければ人生は変えられない

And our voices ring out, yeah
そして反逆の鐘が鳴り響く

Took the mask off to feel free
自由になるため 虚飾の仮面を剥いだ

Fought it out in the debris
逆境の中 屈せず戦ってきた

Now we know that life will change
もうわかる 人生はいかようにも変えられるって

Ain't it a shame
恥じることはないさ

I'm not a figment Of your ailing old mind
俺はお前の脆弱な意思が生んだ虚像なんかじゃないぞ

I'm just as real as
おい 俺はホンモノだぜ

I'm just as dangerous
お前の恐れている実物さ

As you will soon find
すぐ気づくことになるぜ

A taste of your own meds
自業自得だったって

Fire in every breath
燃え続ける炎が

Fire inside your head Your heart
お前の頭と心の中で渦巻くぞ

And as your crippled brain
固定概念に囚われた脳みそで

Tries to fight in vain
悪足搔きでもしてみろよ

Your empire will fall apart
お前のパレスは崩壊するぜ

And you'll know that we're out there
気づくのが遅いな もうそこにはいないぜ

Swatted lies in the making
下らない噓ならもう叩き潰したぞ

Your empire for the taking
お前のパレスは簡単に崩落したぞ

Can't hold on or life won't change
ここで持ち堪えなければ人生は変えられない

And our voices ring out, yeah
そして反逆の鐘が鳴り響く

Took the mask off to feel free
自由になるため 虚飾の仮面を剥いだ

Fought it out in the debris
逆境の中 屈せず戦ってきた

Now we know that life will change
もう俺たちは人生を変えれるぜ




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?