見出し画像

Day345 ニュージーランドでワーホリ生活-調査終わったーー!!!!!!!!!!!

We finally finished the Great Kaikoura Whale Count, which has been running for two weeks. Thank you all, team, volunteers, dolphins, and whales. It was a big challenge for me to do animal research in a foreign country. As a lead spotter, I gave it everything I had. I had to manage the roster, prepare the datasheet, and explain the survey to volunteers.  I felt pressure on myself, but my buddy and KORI members supported each other a lot. That was such an amazing experience.

I'm super tired. I have just four days left in Kaikoura. I'll have fun with my friends!

ついに、ついに終わったぜGKWC…ウレシイ〜!!!疲れたー!!!もう正直本当に日記書く体力も残ってなくて早く寝たいので失礼しますー!!
たっくさんの方に助けていただきました。まずこの仕事を任せてくれたボスと、ともに仕事を進めてくれた相方、チームメンバー、参加してくれた全てのボランティアの皆様、姿を見せてくれたイルカクジラたち、応援してくれた友人、全ての人に感謝です。
ほんとは思ってることも感じてることも山ほどあるけど、それを言葉にするには本腰入れないといけないので、今は到底処理しきれません。笑
いつか想いを形に残したくてたまらなくなったときに記事書きます。今日はとりあえずこの辺で。また明日!!

この記事が参加している募集

#今日の振り返り

25,812件

よろしければサポートお願いします!いただいたサポートはクリエイターとしての活動費に使わせていただきます!!