見出し画像

Day267 ニュージーランドでワーホリ生活-NZ-AUS間どうするべ問題が最近の。

I was feeling better this morning. Sleeping is so important… I went to bed at 10 pm last night. I knew the reason I was sick was the lack of sleep!

I've been thinking about something, like when I will leave NZ or how to spend a few months in Japan. My home moved into a new house, and there seems to be no space for me to stay, lol. I don't want to be in Osaka for a long time anyway. I'll find somewhere I can stay and work.

I'm super sleepy tonight, too. I'm off to bed, night…

9時間ちょと寝たらすっかり体調回復しました。よかった〜やはり睡眠は何よりも大切ですね。。。

そろぼちNZを去るときのこととか、日本にいる間の過ごし方について考え始めている今日この頃。実家の引越しに伴い自分の部屋もなくなって寝るスペースがなく完全に宙ぶらりんなんですよね私。笑
どちみち大阪に長い間はいたくないし、どっか住み込みで働けるとこないかな〜ってのが今の理想。日本いる間に何をしなければいけないのかを整理するのが初めですね。どんくらいの期間で何を内地で済ませねばならなくて、残りどんくらいの期間を自由に当てられるのか。
今週の休みで整理するか〜。実家があるって幸せなことですね。おやす。

この記事が参加している募集

今日の振り返り

よろしければサポートお願いします!いただいたサポートはクリエイターとしての活動費に使わせていただきます!!