見出し画像

バリTrip②水田に囲まれたビラで

📍TheWakanda Resort A Pramana Experience
🗺ウブド バリ
💰¥25,685/2人
.
石造りのお風呂やバリ特有の植物で編まれた屋根に惹かれて予約したビラ🌴

フロントを出ると水田が開ける

到着したのは既に夜だったので暗い部屋の写真しか残ってないのですが、ナチュラルな雰囲気かつ仕切りがない開放的なお部屋でした。

バリは基本お風呂の仕切りがない?

事前に、予約アプリ(Booking.com)を通してホテルからメッセージが来ていました。

  1. Spend your most romantic moment by joining the BBQ Dinner at our Sumampan Restaurant Every Tuesday with Live Acoustic performance start at 7.00pm – 9.00pm.

  2. A cultural Balinese Dance and authenthic dining experience gives a unique ambience accompany Balinese cuisine with many dishes on your plate. Balinese Culture Dinner Every Thursday start at 7.00pm - 9.00pm.

  3. Romantic decoration can be arrange for special occasion. We do provided Romantic Candle Light Dinner for couple IDR 1,500,000++ with 2 glasses welcome cocktail or IDR 1,800,000++ with 1 bottle of Wine and 2 glasses of welcome cocktail.

  4. Romantic bed and bathtub decoration with additional charge IDR 350,000 complete with a small cake and 1 fresh young coconut on bathtub.


私たちはそんなにお酒が強くないので、4のデコレーションをお願いしました。” a small cake and 1 fresh young coconut on bathtub”とは何ぞやと楽しみに入室。
こちらがバスタブ。緑の草が身体にまとわりついて、入り心地は微妙でしたが・・・

石のお風呂(ハネムーンver.)
手作りの飾り?

外は見渡す限り水田と建設中のビラ。
時間があったらもっとゆっくりしたかったのですが、こちらのビラは朝も7:30に出発だったので、滞在時間が10時間程でした。

ベランダからの景色




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?