見出し画像

Beyoncé "PLASTIC OFF THE SOFA" 歌詞 和訳 lyrics translated into Japanese

Boy, I know you can't help but to be yourself 'round me
Yourself 'round me, no
And I know nobody's perfect, so I'll let you be
I'll let you be
It's the way you wear your emotions on both of your sleeves, oh
To the face you make when I tell you that I have to leave, ooh

ボーイ、私のそばにいたくて仕方ないんでしょ
私を包むようにそばに
私は完璧なひとは誰ひとりいないのを知ってるわ、だからあなたは私の前ではありのままで
ありのままで
服の両方のそでにあなたの気持ちを通すの
いかなきゃだめだってあなたに伝えたときに、あなたがしていた顔に

But I like it, baby
Ooh, I like it, baby
But I like it, baby, baby
But I like it, baby

でも好きよ、ベイビー
ああ、好きなのよ、ベイビー
でもね、好きなの、ベイビー、ベイビー
でも好きなの、ベイビー

Oh, we don't need the world's acceptance, they're too hard on me
They're too hard on you, boy
I'll always be your secret weapon in your arsenal, your arsenal
And I know you had it rough growin' up, but that's okay (That's okay, baby)
I like it rough (That's okay, baby)
Even when you let your feelings get in the way (Let your feelings get in the way)

私達を世界に受け入れてもらう必要はないわ、世界は私に厳しすぎる
あなたにもつらすぎる、ボーイ
私はいつだって、あなたの武器庫の中の秘密兵器のようなものよ
私はあなたがここまで大変だったことわかってる、大丈夫よ
荒々しいのもいいじゃない
たとえ、感情に任せてしまって、うまくいかないときだって

I still like it, baby
Ooh, I like it, baby (Like it, baby)
But I like it, baby (Like it, baby)
Baby, baby (Like it, baby)
I still like it, baby
Baby, baby, baby

それでも好きよ、ベイビー
ああ、好きなのよ、ベイビー
やっぱり好きなの、ベイビー
ベイビー、ベイビー
まだ好きなの
ベイビー、ベイビー、ベイビー

Say, say you won't change
I love the little things that make you you
Ooh, the rest of the world is strange, stay in our lane
Just you and me and our family
I think you're so cool
(Even though I'm cooler than you)

言って、変わらないって言って
あなたをあなたにするその小さなあれこれを愛しているの
残りは全部おかしいわ、私達のレーンにいましょう
あなたと私と、私達家族
あなたがイケてると思うの
たとえ、私のほうがあなたよりイケていてもね

Boy, I love that you can't help but be yourself around me
Yourself around me
Sugar, well, you trippin', I know we'll make up and make love
So I'll let you be
I'll let you be
It's the way you listen when I'm cryin', you let me lean in
It's the way you want one more kiss after you said you were leaving

ボーイ、私のそばにいたくて仕方ないんでしょ
私を包むようにそばに
甘く、そう、あなたはトリップしてて、私達はできあがって愛を重ねるの
だからありのままでいて
ありのままで
私が泣いているときに、ただ聞いてくれて、私が寄りかかって顔をうずめるのを許してくれるよね
いってきますって言った後に、あなたはもう一回キスしたいっていうよね

But I like it, baby (Yes, I like it, baby)
Babe (Yes, I like it, baby)
Yes, I like it, baby (Like it, baby)
Like it (Like it), I like it
I love it, baby
I like it, baby
I like it, I love it, baby
I like it, baby, yeah, I like it, oh, like it
I like it, yeah
I like, I like it, baby
I like it, baby

でも好きよ、ベイビー
ベイビー
そう、好きなのよ、ベイビー
好き、好き
愛しているの、ベイビー
好きだし、愛しているわ、ベイビー
好きよ、ベイビー、ね、好きなの、好きなのよ
好きなの
好きで、好きなの
好きよ、ベイビー

I like it, baby
Baby, come on over
Ooh, I like it, baby
Who loves you, baby? Baby

好きよ、ベイビー
ベイビー、こっちにきて
ああ好きよ、ベイビー
誰があなたを愛していると思う、ベイビー?
ベイビー




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?