見出し画像

2022.4.25《今日の聖書》ヨハネの福音書

イエスは言われた。「わたしがいのちのパンです。わたしのもとに来る者は決して飢えることがなく、わたしを信じる者はどんなときにも、決して渇くことがありません。」

 (ヨハネの福音書 6:35)【新改訳2017】


 
 イエス様は、「わたしがいのちのパン」と言われました。「いのちのパン」、それは、私たちの霊的な飢え渇きを永続的に満たしてくださるものなのです。だから、イエス様を信じ、イエス様に繋がっていると、何事が起ころうと平安の内に過ごすことができるのです。
 
 今日も、主の平安で満たされますように・・・。



Monday, April 25, 2022

 And Jesus said to them, "I am the bread of life. He who comes to Me shall never hunger, and he who believes in Me shall never thirst.

【Joh 6:35/NKJV】


Jesus said, “I am the bread of life. ”He permanently fills our spiritual thirst with“Bread of life”. You can spend your time in peace no matter what happens because you believe in Jesus and are connected to Jesus.
 
May you be filled with the peace of the Lord today as well. 
 
  

配信初日:2020.3.31 (バーチャル時代の初配信:1999.10.12)
配信号数:No.611 (バーチャル時代からの通算号数:No.4647)


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?