見出し画像

2023.5.26《今日の聖書》詩篇

『【主】は御救いを知らしめ
 ご自分の義を国々の前に現された。』
  

【詩篇 98:2】

イエス様は、すべての人を救う為にこの世に降りてこられました。そして、私たちの身代わりとなって、十字架上で死こんでくださり、墓に葬られ、三日目に蘇えりました。その事実によって、私たちの罪は赦され、永遠の命が与えられました。ここに、愛・喜び・平安・希望があるのです。そして、再び来ると約束して下さったのです。ここに私たちに対する限りない愛があるのです。

 今日も、救われた喜びを感じることができますように・・・。 


Friday, May 26, 2023

 「The Lord has made known His salvation;
 His righteousness He has revealed in the sight of the nations.」
 

【Psa 98:2】

Jesus came down to earth to save all people. He died on the cross as our substitute, was buried in the tomb, and rose again on the third day. By this fact, our sins are forgiven and eternal life is given to us. Herein lies love, joy, peace, and hope. And He promised to come again. Here is His eternal love for us.

May we feel the joy of our salvation today.


配信初日:2020.3.31 (バーチャル時代の初配信:1999.10.12)
配信号数:No.923 (バーチャル時代からの通算号数:4959)

First date of distribution: March 31, 2020 (First distribution in the virtual era: October 12, 1999)
Number of issues distributed: No. 923 (Total number of issues since the virtual era: No. 4959)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?