見出し画像

2023.8.28《今日の聖書》詩篇

************************
まぐまぐでも配信するようになりました。
・メルマガ登録ページ 
  https://www.mag2.com/m/0001697066.html
************************

『悪を行う者どもよ 私から遠ざかれ。
 この私は 私の神の仰せを守る。』

【詩篇 119:115】

 「遠ざかれ」という訣別宣言です。そして、「神の仰せを守る」という決意がみなぎっています。ヨシュアが、「私と私の家とは主に仕える」と宣言したように、人は、その人生の中で幾たびか宣言しなければならない時が訪れます。「あなたと結婚します」「この会社に決めました」「この道に進みます」、その宣言の土台に聖書があるならば、幸せな道が待っているのです。 

 今日も、主のみ旨のままに宣言できますように・・・。
 


「Depart from me, you evildoers,
 For I will keep the commandments of my God!」
  

【Psalms 119:115】

 It is a farewell declaration to "Depart from me". And they are filled with determination to "keep the commandments of my God!" Just as Joshua declared, "as for me and my house, we will serve the Lord." there are times in our lives when we must make such declarations. If you have the Bible as the foundation of your declarations, such as "I will marry you," "I have decided on this company," or "I will follow this path," then a happy path awaits you. 

 Today, too, may we declare according to the Lord's will.


 

配信初日:2020.3.31 (バーチャル時代の初配信:1999.10.12)
配信号数:No.997 (バーチャル時代からの通算号数:No.5033)

First day of delivery: March 31, 2020 (First delivery in the virtual era: October 12, 1999)
No. of issues distributed: No. 997 (Total number of issues since the virtual era: No. 5033)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?