見出し画像

2024.7.4《今日の聖書》箴言

***********************
まぐまぐでも配信するようになりました。
・登録ページ《無料》
  https://www.mag2.com/m/0001697066.html
【特典:牧師のほのぼのコメント付き】
***********************


『愛を追い求める者は背きの罪をおおう。
 同じことを蒸し返す者は親しい友を離れさせる。』

【箴言 17:9】

 イエス様は、十字架の上で、「お前の身代わりだからな」とも「お前の罪はすべて知っているぞ」とも言いませんでした。ただ淡々と十字架にかかり、私たちを救ってくださったのです。イエス様の目には、私たちの罪や汚れや背きなどは一目瞭然だったことでしょう。そのアガペーの愛によって、私たちは今生かされているのです。

 今日も、主の愛の中で過ごすことができますように・・・。

 

「He who covers a transgression seeks love,
 But he who repeats a matter separates friends.」

【Proverbs 17:9】

 On the cross, Jesus did not say, "I am your substitute" or "I know all your sins." He simply went to the cross and saved us. In Jesus' eyes, our sins, stains, and disobedience would have been obvious. His agape love is what keeps us alive today.

 May we spend today in His love....   
 
   
配信初日:2020.3.31 (バーチャル時代の初配信:1999.10.12)
配信号数:No.1260 (バーチャル時代からの通算号数:No.5296)

First day of delivery: March 31, 2020 (First delivery in the virtual era: October 12, 1999)
No. of issues distributed: No. 1260 (Total number of issues since the virtual era: No. 5296)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?