見出し画像

2022.4.29《今日の聖書》ガラテヤ人への手紙

キリストは、今の悪の時代から私たちを救い出すために、私たちの罪のためにご自分を与えてくださいました。私たちの父である神のみこころにしたがったのです。

 (ガラテヤ人への手紙 1:4)【新改訳2017】


 
 イエス様は、神様であり、また、人間なのです。人としてこの世に降りてきた時には、多くの人々を癒しました、でも、医者ではありません。多くの人々に影響を与えました。でも、哲学者でもありません。私たちの身代わりとなって、十字架に架かり多くの人々を救いました。でも、聖職者でもありません。罪を赦すことができるお方は、神様だけなのです。
 
 今日も、イエス様の十字架に目を留めることができますように・・・。


 
Friday, April 29, 2022

who gave Himself for our sins, that He might deliver us from this present evil age, according to the will of our God and Father,

【Gal 1:4/NKJV】


Jesus is God and human. When he came down to this world as a human, he healed many people. But he was not a doctor. He influenced many people. But He was not a philosopher. He was crucified on our behalf to save many. But He was not a priest.  Only God can forgive sins.

May you keep an eye on Jesus' cross today as well.
  
 
配信初日:2020.3.31 (バーチャル時代の初配信:1999.10.12)
配信号数:No.615 (バーチャル時代からの通算号数:No.4651)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?