私は、AIの信頼性の研究のために、分かり切ったことですが、Microsoft AI Bing(設定「厳密」)に、「ロスチャイルドと薩長の関係について教えてください」なる質問をしましたが、回答をまとめ、意訳すると、ロスチャイルドは、薩長への武器販売のみならず、幕末から明治維新、その後の日本の政治体制の支配の構造、人材育成まで、作り上げました

私は、AIの信頼性の研究のために、分かり切ったことですが、Microsoft AI Bing(設定「厳密」)に、「ロスチャイルドと薩長の関係について教えてください」なる質問をしたところ、

According to my web search results, it is said that the Rothschild family was involved in the opium trade with China and took silver from China and gold from Japan. They sold weapons to Japan (Satsuma and Choshu) during the Meiji Restoration, made a fortune by selling weapons during the American Civil War, and sold surplus weapons to the Japanese shogunate. This is an example of “globalization”.

なる回答をえました。
回答内容をまとめて意訳すれば、ロスチャイルドは、薩長への武器販売のみならず(同時に、幕府にも武器販売し、荒稼ぎ)、幕末から明治維新、その後の日本の政治体制の支配の構造、人材育成まで、作り上げ、戦後の米国の日本支配以前に、日本のみならず、米国まで支配下に置いていました。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?