[和訳]Survive Said The Prophet - Mary

I’m afraid, you’re afraid
僕は怖い 君も怖がってる。

And I know it can’t make sense sometimes
そして、僕は時々意味を成さない事を知ってるんだ。

I’m a jerk, you’ve been hurt
僕は馬鹿だ 君を傷付けた。

We’re the worst mistake we’ll ever make, but
僕たちは今まで最悪な出来事ばっかしてきた、けど。

知りたい事の日々を増やして。

Trying not to take it all for granted    
全てを当たり前だと思わないように。

知りたい君と日々を増やして。

Wanted to believe it’s not for nothing
無駄じゃないって信じたかった。

Ticking like the clock still I’m waiting out
時計が時を刻むように僕は待ってる。

counting every dot still I’m waiting out
1秒1秒を数えながら僕は待ってる。

used to be content but I’m wanting now 
今までは我慢できたけどもうできないよ。

If I stay the night would you stay a little longer?
今晩泊まっていったら、もう少し居てくれるかい?

Ticking like the clock still I’m waiting out
時計が時を刻むように僕は待ってる。

counting every dot still I’m waiting out
1秒1秒を数えながら僕は待ってる。

used to be content but I’m wanting now 
今までは我慢できたけどもうできないよ。

If I stay the night would you stay a little longer?
今晩泊まっていったら、もう少し居てくれるかい?

Am I insane for holding on 
しがみついてる僕がおかしいのかな。

Finding a place I could belong
自分の居場所を見つけるよ。

Than call me crazy
おかしいって言われても。

But I’m not giving up on how you make me dream
僕は諦めない、君が夢を見せてくれるから。

Twinkle like a shining star I notice how you are
燦めく星のように輝く君に気が付く。

Wish upon a lonely heart but you don’t care at all
孤独な心に願いを込めて、君は全然気にしてなさそうだけど。

Give me something anything to keep me dreaming
僕に何でもいいから夢を見せ続けさせてくれ。

Trying not to hurt, playing with this curse
傷付つかないように、呪いと戯れて。

Hoping that tonight that you will find me
今夜こそ君が見つけてくれるように願ってるよ

Ticking like the clock still I’m waiting out
時計が時を刻むように僕は待ってる。

counting every dot still I’m waiting out 
1秒1秒を数えながら僕は待ってる。

used to be content but I’m wanting now 
今までは我慢できたけどもうできないよ。

If I stay the night would you stay a little longer?
今晩泊まっていったら、もう少し居てくれるかい? 

So long farewell goodbye
さようなら、、さようなら。

Until we meet again, good night
僕たちが交わる日までおやすみ。

I need you here tonight
今夜は君と居たいなぁ。

Would you stay a little longer?   
もう少し一緒にいてくれないか。

So long farewell goodbye
さようなら、、さようなら。

Until we meet again, good night
僕たちが交わる日までおやすみ。

I need you here tonight
今夜は君と居たいなぁ。

Would you stay a little longer?   
もう少し一緒にいてくれないか。

Ticking like the clock still I’m waiting out
時計が時を刻むように僕は待ってる。

counting every dot still I’m waiting out 
1秒1秒を数えながら僕は待ってる。

used to be content but I’m wanting now 
今までは我慢できたけどもうできないよ。

If I stay the night would you stay a little longer?
今晩泊まっていったら、もう少し居てくれるかい?

So long farewell goodbye
さようなら、、さようなら。

Until we meet again, good night
僕たちが交わる日までおやすみ。

I need you here tonight
今夜は君と居たいなぁ。

Would you stay a little longer?   
もう少し一緒にいてくれないか。

So long farewell goodbye
さようなら、、さようなら。

Until we meet again, good night
僕たちが交わる日までおやすみ。

I need you here tonight
今夜は君と居たいなぁ。

Would you stay a little longer?   
もう少し一緒にいてくれないかい?

作成した動画
https://youtu.be/pu6cG5rqRDQ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?