[和訳] Lorna Shore - Of The Abyss

Misbegotten world
忘れられた世界

Inconsequential fate
儚い運命

Accept your prophecy
予言を受け入れる

We rot face down
私たちはひれ伏せられ腐った

Burning in silence
沈黙の中で燃える

We fought in the ground
私たちは地上で戦い続けた

Desponding violence
絶望的な暴力

Stellar rebirth
星の新生

Erase mistakes from the past
過去の過ちを消し去る

When we break from the trance
トランス状態から脱却する時

From the grave we're unmasked
墓場から俺たちは姿を消す

And escape into the jaws of the beast
そして、獣の顎の中に逃げ込む

We are unleashed
私たちは、解き放たれた

From the carcass of a dead star
死んだ星の残骸から

To thе darkness of a blackened hеart
黒く染まった心臓の暗闇へ

We are one in the dust, in the nothingness
私たちは塵の中、無の中でひとつになる

We are infinite, we are infinite
私たちは無限だ、私たちは無限なんだ

Misbegotten children of the abyss
深淵の忘れ形見たち

We are infinite, we are infinite
私たちは無限だ、私たちは無限なんだ

We rot face down
私たちはひれ伏せられ腐った

Burning in silence
沈黙の中で燃える

We fought in the ground
私たちは地中で戦った

Desponding violence
絶望的な暴力

Stellar rebirth
星の新生

Erase mistakes from the past
過去の過ちを消し去る

When we break from the trance
トランス状態から脱却する時

From the grave we're unmasked
墓場から俺たちは姿を消す

And escape into the jaws of the beast
そして、獣の顎の中に逃げ込む

We are unleashed
私たちは、解き放たれた

From the carcass of a dead star
死んだ星の残骸から

To thе darkness of a blackened hеart
黒く染まった心臓の暗闇へ

We are one in the dust, in the nothingness
私たちは塵の中、無の中でひとつになる

We are infinite, we are infinite
私たちは無限だ、私たちは無限なんだ

Misbegotten children of the abyss
深淵の忘れ形見たち

We are infinite, we are infinite
私たちは無限だ、私たちは無限なんだ

Flawed by design
設計上の欠陥

We were born to die again and again
私たちは、何度も死ぬために生まれてきた

Mindless creations
無意識の創造物

Malfeasance of the father
神の悪事

Pray to imitation gods
模造の神々に祈る

You fell with me
お前と一緒に落ちる

Now see it all
今、全てを見通す

A lesson in suffering
苦しみの教訓

From the carcass of a dead star
死んだ星の残骸から

To thе darkness of a blackened hеart
黒く染まった心臓の暗闇へ

We are one in the dust, in the nothingness
私たちは塵の中、無の中でひとつになる

We are infinite, we are infinite
私たちは無限だ、私たちは無限なんだ

Misbegotten children of the abyss
深淵の忘れ形見たち

We are infinite, we are infinite
私たちは無限だ、私たちは無限なんだ

Misbegotten world
忘れられた世界

Inconsequential fate
儚い運命

Accept your prophecy
予言を受け入れる

作成動画
https://youtu.be/ow2MblEXGRI


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?