[和訳] [進行] Crossfaith - 'Leviathan'

We are the wave and you're the lost sheep
俺達は波でお前は迷える子羊

Souls floating with death at the sea
海で死と共に浮かぶ魂

You gotta sail for your life with the hands in the night
お前は夜にその手で人生を賭けて航海するんだ

Now we can't erase shade of us hide away
俺達はもう、影を消せれない

Things we cam have are two, they're sword and shield
俺達が持ってるのは二つ、剣と盾だ

They tear "tear me" they tear us apart
それらは俺を引き裂き、俺達も引き裂く

We follow the sign and runaway from the wave
俺達はあの目印に従い、波から逃れる

On and on and on, we pay to the punishment
延々と罪に対価を払う

We gonna scream for the broken hearted
壊れてしまった魂の為に叫ぶ

On and on and on, it takes what you need
延々とお前の必要な物を奪っていく

We must survive for everything and it will grind us down
俺達は生き残らなければならない、それが俺達を擦り潰してくるだろう

it will grind us down
擦り潰してくるだろう

it will grind us down(grind us down)
擦り潰してくるだろう

Storms are coming in front of us
嵐が目の前に迫ってきている

We follow the sign
俺達は目印に従う

Beneath the pressure, we sink down
圧力が掛かる中、俺達は沈んでいく

Now we can't erase shade of us hide away
俺達はもう、影を消せれない

Things we cam have are two, they're sword and shield
俺達が持ってるのは二つ、剣と盾だ

They tear "tear me" sink into the ocean
それらは俺を引き裂き海へ引き摺り込む

Rain hit the face of the sea from here I can see it(I can see it)
雨が海を叩いているのが此処から見える

With lost souls around me
亡霊が俺を取り囲む

The waves swallow us all
波が俺たちを飲み込む

I will never step in this fucking grave
俺達はまだ墓標を建てる訳にはいかない

We followed the sign
俺達は目印に従った

Many things are left behind
色々な事が置き去りにされる

And I know this place is not the end for me
そして、この場所は俺の終着点ではない事を知っている

We followed the sign(We followed the sign)
俺達は目印に従った

We'll be back and sail again
俺達は戻り、再び航海していくだろう

We'll light up the sky(We'll light up the sky)
俺達は空を照らす

So let's sing for them
だから彼らの為に歌おう

Cried and tears are falling down
泣いて、涙が溢れる

It was burned into my eyes
それが目に焼き付くんだ

Now we carry on wee see, we see a light ahead
今も俺達は小さき海を進む、俺達には光が見える

We see a light ahead
光が見えるんだ

作成動画
https://youtu.be/Q1ArQBQU5S0

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?