見出し画像

使徒的・預言的啓示「空中の権威を持つ支配者に打ち勝つ!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる打ち勝っておられる聖徒の皆様!

 サタンとサタンの王国が、地上と教会における神の動きを阻止しようとする時代に私たちは、まさしくいます。サタンは国々に対する神の計画に、常に反対します。サタンは「私たちの敵」と呼ばれているのです!   

私たちは、私たちが依然として「第2の天」の下に暮らしていることを理解しなければなりませんが、「第2の天」に神の知恵を宣言することによって、私たちは打ち勝つことができるとイエスは私たちに教えました。

以下が『この戦いの季節に私たちが知るべき、鍵となるポイント』です!

1.パウロは私たちの戦いは「人」に対してではなく、「第2の天の堕天使ども」に対してであると教えました(エペソ6:11〜13)。 

−私たちはいつも人を見る傾向にありますが、私たちは「戦場」がどこにあるのか、知る必要があります。 

−私たちは国々や町々を支配している、「暗闇の堕天使ども」と格闘しています。 

−イエスは、これらの目には見えない霊どもと格闘するようにと私たちに教えました。

2.教会が存在する目的の一つとは、これら暗闇の堕天使どもに「神の知恵」を知らせることにあります(エペソ3:10)。 

−すべての信者は、神の計画を、サタンとその手下の堕天使どもに宣言しなければなりません。  

−神が語ってくださることは どんなことでも、サタンの王国が打ち負かされるまで、私たちはそれを宣言しなければなりません。 

−私たちはサタンを、聖書のことばと私たちの預言的ことばで立ち向かうようにと教えられています(ヤコブ4:7)。

3.サタンは、「空中の権威を持つ支配者」です(エペソ2:2)。 

−パウロはサタンが「空中の権威を持つ支配者」であると教え、この霊は不従順の子らの中に働いています。 

−私たちはサタンに、「従順」によって打ち勝たなければなりません。つまり「神と人を愛すること」なのです。 

−サタンは私たちを、イエスとその聖さから離れるように誘惑します。私たちは立ち上がり、すべての誘惑の考えに立ち向かわなければなりません。

4.サタンは、私たちが神のみこころを行なうことを妨げます(1テサロニケ2:18)。 

−私たちは、私たちを妨げる者が誰であるかを知らなければなりません。聖書は、それがサタンであると言っています。

−「妨げる」という言葉は、「切り倒すこと」を意味します。サタンは、私たちが行なっているすべてのものを、切り倒したいのです。 

−イエスは、サタンは「盗んだり、殺したり、滅ぼしたりするため」に来ると言われました(ヨハネ10:10)。イエスは、私たちに豊かさを与えたいのです! 

−私たちは、私たちの人生や国々を滅ぼそうとする盗人に立ち向かわなければなりません。

 私は、今週の金曜夜に「信仰の力」についてオンラインで教えることを楽しみにしています!  「私たちの信仰」が、サタンと手下の悪霊どもに対して打ち勝つようにさせるのです。

私たちの信仰は、レビヤタンの霊、イゼベルの霊、ネフィリムの霊ども、慣れ親しんだ霊どもや、敵のあらゆる力に対して打ち勝つようにさせます(ルカ10:19)。

私たちは、私たちの信仰によって、蛇の頭を切り落とさなければなりません!私たちの真の敵であるところの、サタンに打ち勝つ信者になりましょう!

※人生を成功させる信仰の原則 6/18(金)19:30から:https://www.youtube.com/channel/UC3AKiEFq1-KagqXBIB8J47g/featured

打ち勝つ時!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-Overcoming the Prince of the Power of the Air!

Dear overcoming saints!

 We are truly in a time where Satan and His kingdom is trying to stop the move of God in the earth and in the church. Satan always opposes the plans of God for the nations. Satan is called our enemy! We must understand that we are still living under the second heaven, but Jesus has told us that we can overcome by declaring the wisdom of God to the second heaven. 

Here are key points for us to know in this warfare season!

1. Paul said that our battle is not with people, but with the angels in the second heaven (Ephesians.6:11-13).   

- We always seem to look at people, but we need to know where the battle ground is.    

- We wrestle with dark angels that are ruling nations and cities.    

- Jesus has told us to wrestle with these invisible spirits.

2. One of the purposes of the church is to make known the wisdom of God to these Dark angels (Ephesians.3:10).    

- Every believer is to declare the plan of God to Satan and his angels.    

- Whatever God says, we must declare it until the Kingdom of Satan loses.    

- We are told to resist Satan with the Word of God and with our prophetic words (James 4:7). 

3. Satan is the prince of the power of the air (Ephesians 2:2).   

- Paul said that Satan is the prince of the air, and this spirit works in the children of disobedience.    

- We must overcome satan with obedience. Loving God and loving people.    

- Satan tempts us to walk away from Jesus and His holiness. We must rise up and resist every thought of temptation.

4. Satan hinders us to do the will of God (1Thes.2:18).   

- We must know who hinders us. The Bible says it is Satan.    

- The word "hinder" means to "cut down". Satan wants to cut down everything we are doing.    

- Jesus said that Satan comes to steal, kill and destroy (John 10:10). Jesus wants to give us abundance!   

- We must resist the thief who will try to destroy our lives and the nations.

 I am looking forward to teaching this Friday night on the power of faith! Our faith overcomes Satan and demons. 

Our faith overcomes the Leviathan spirit, the Jezebel spirit, the Nephillim spirits, the familiar spirits, and all the power of the enemy (Luke 10:10). 

We must cut off the head of the snake by our faith! Let us truly become believers who overcome our true enemy, which is Satan! 

Time to overcome!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?