見出し画像

使徒的・預言的啓示「主の声を聞くには!」ゲヤス・ローレンス

使徒的・預言的啓示「主の声を聞くには!」

親愛なる勝利に満ちあふれた聖徒の皆様!

 私たちは「新しい時代」に入っており、主はご自身の教会が地上で大いなるムーブメントを見るように導いておられます。

主は私たちに、ご自身の力や栄光を見て欲しいと願っておられます。私たちは自分のやり方を手放し、神のやり方に入って行かなければなりません。

神のやり方は、決して私たちのやり方ではないのです。主は私たちに ご自身の良さを現わしたいと願っておられます。主は私たちに大いなる収穫を解き放ちたいと願っておられます。

私たちは、いまだかつてなかったほどに神の声を聞かなければなりません。私たちは毎日、どの声を聞いていくかを選ばなければなりません。

主の声を聞く方法!

1. 私たちは、私たちにキリストの御思いがあることを覚えなければなりません(1コリント2:16。新改訳は「キリストの心」)。

- 私たちが新しく生まれた時、聖霊は私たちの心に入って来られました。キリストの御思いは、聖霊を通して私たちのうちにあります。

- キリストの御思いは、私たちが注意を向けるなら私たちの思いに入って来ます。

- それが来たなら、私たちは主の声を求め、また見分けなければなりません。

2. 私たちは、私たちの「想像の目」を活性化しなければなりません(エペソ1:17〜18。新改訳は「心の目」)。

- パウロは、私たちの想像には目があると教えました (The Passion Translation「the eyes of your imagination あなたがたの想像の目」)。私たちの思いは、神が見ておられるものを見ることができます。

- 私たちの物理的な目は 日常生活において重要でありますが、私たちの「想像の目」は 霊的な世界において重要であるのです。

- 私たちは自分に絶えず問わなければなりません。「私の思いの中で、私は何を見ているのだろう?」 私たちの思いは、神の霊の御思いと一緒に流れなければなりません。

3. 主が私たちの思いの中に幻や絵を与えるように許す時間を、主と過ごさなければなりません。

- 神の霊は、私たちに幻を与えます(使徒2:17〜18)。「幻」は、神の霊が私たちを通して動く時に私たちの思いの中に来る絵です。

- 「幻」は、私たちの思いの中に非常に素早く来る時があります。それは入ってきたり出ていったりする思いです。私たちは見分け、また理解を求めなければなりません。

- 神の御霊と神の預言的流れの中で動きましょう。私たちが日々その中を歩むことができる啓示の川が、存在するのです。

 私はチャーチ・オブ・プレイズ・インターナショナルのYouTubeチャンネルで今週の土曜、「私たちに配属されている天使たちを活性化する方法」について教えることを楽しみにしています。

「天使たち」は主のしもべであり、彼らは私たちにも仕えなければなりません。私たちの人生に対する神の完全な計画を経験することができるよう、「収穫の天使たち」を活性化しようではありませんか!

【天使たちを活性化する方法】10月9日(土)10時30分開始→: https://www.youtube.com/c/ChurchofPraiseInternational/featured YouTubeチャンネル登録のクリックをお願いします!!

すべては 啓示の御霊のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to hear the Voice of the Lord!

Dear victorious saints!

 We are in a New Era, and the Lord is leading His church to see a great movement on the earth.
The Lord wants us to see His power and His Glory. We must let our own ways go and move into the ways of God. The ways of God is never our ways. The Lord wants to reveal His goodness to us.
The Lord wants to release a great harvest to us. We must listen to God like we have never done before. We must choose which voice we will listen to everyday.

How to hear the voice of the Lord!

1. We must remember that we have the mind of Christ (2 Cor.2:16).

- When we were born again, the Holy Spirit came into our hearts. The mind of Christ is in us through the Holy Spirit.

- The mind of Christ comes into our minds if we pay attention.

 - We must seek and discern the voice of the Lord when it comes.

2. We must activate the eyes of our imagination ( Ephesians.1:17-18).

- Paul said that we have eyes in our imagination. Our thoughts can see what God sees. 

- Our natural eyes are important for the natural, but the eyes of our imagination is important for the spiritual world.

 - We should constantly ask ourselves, "What do I see in my thoughts?" Our mind must flow with the mind of the Spirit of God.

3. We must spend time allowing the Lord to give us visions and pictures in our minds.

- The Spirit of God gives us visions (Acts 2:17,18). Vision are pictures that come into our mind when the Spirit of God moves on us. 

- Visions can come very fast into our minds. It is a thought that comes and goes. We must discern and seek understanding.

- Let us move in the Spirit of God and His prophetic flow. There is a river of revelation that we can walk in everyday.

 I am looking forward to teach on how to activate our angels this Saturday on the Church of Praise You Tube channel. Angels are the servants of the Lord and they are also to serve us.
Let us activate the angels of harvest, so that we can experience the perfect plan of God for our lives.

All for the Spirit of Revelation!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?