見出し画像

使徒的・預言的啓示「祈りに関する10の鍵となる啓示!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる祈っておられる聖徒の皆様!

  私たちは「ニサン」の新しい月に移り入ったばかりです。そしてこの月は、イエスの血潮によってエジプトの霊に打ち勝つ月であります。

私たちは神の力が臨むのを見るために、またサタンや悪霊どもの力から私たちが自由になるために神と繋がらなければなりません。

私たちは神の国が力を持って到来するのを見なければなりません!このことを成すために、私たちはどのように正しく祈れば良いのかを知らなければなりません。私たちは神を必要としています!

  弟子たちは祈り方を教えて欲しいとイエスに願いました。なぜでしょう? 彼らは、天の父がイエスの人生に成さっておられたことを見たからでした。私たちも、祈り方を教えて欲しいとイエスに願わなければなりません!

マタイ6:5〜1及びルカ11:1〜4はイエスが弟子たちに何を教えたのかを私たちに伝えており、私たちもイエスが教えられた祈りに関する御国のスクーリングを受けなければなりません!

イエスによる 真の祈りの入門編(マタイ6:5〜8)。

1.私たちは祈りにおいて、芝居をする演技者となってはいけません。この聖句の「偽善者たち」とは、演技をする者を意味します。

2.私たちはほかの人々と単に祈るべきではありません。多くの人は他の人々と祈ることはできますが、たった一人で神と祈ることはできないようです。

3.私たちは隠れた、奥まった、守られた部屋に入らなければなりません。

4.私たちは隠れた所におられる父に祈る、すなわち話すのです。聖霊を通して、神が皆さんのうちにおられることを常に覚えましょう。

5.私たちは異教の人々のように同じことを繰り返し、繰り返し願ってはなりません。私たちは、他の宗教を信じる人々のように決して祈ってはなりません。

6.自分の言葉数が多いからといって、神が皆さんの祈りを聞かれると思ってはなりません。主の祈りは、単に言葉についてのものではありません。

7.私たちの父なる神は、私たちが父にお願いする前に私たちが必要としているものを知っておられます。神は私たちに、神と私たちの人生における神の国に焦点を当てて欲しいのです。

8.この祈りは言葉に関するものではありません。これは、私たちの人生に神の国が到来するのを見るために、私たちが毎日 フォーカスする ものについてなのです。

どのようにして祈るかに関する10の啓示!

1.皆さんの父である神にフォーカスしよう。 

−私たちは「父よ」と言うことによって、孤児の霊に打ち勝ちます。神は、私たちのお父さんです。 

−天の父はご自分の子として私たちを愛しておられます。私たちの父は良い方であり、優しい方です。

2.あがめられ、賛美されるべき神の御名にフォーカスしよう! 

−神の名は、敬意を受けなければなりません。 

−私たちは神の名を感謝し、賛美しなければなりません。 

−私たちは、私たちの父なる神の名に栄光を帰さなければなりません!

3.神の国が今日、到来することにフォーカスしよう! 

−神の国は私たちに来なければなりません。天は今、私たちに来なければなりません。天には悲しみ、呪いや病気は存在しません。祝宴と自由だけです! 

−私たちは、神の統治する力が私たちに臨むことを歓迎するのです。

4.神の計画が今日、皆さんに来ることにフォーカスしよう! 

−私たちは地上に、天におられる神の良い計画が成されることを望んでいます。 

−神のみこころが、神が望んでおられるものです。皆さんの人生において、神にご自身の良い計画をしていただきましょう!

5.今日、皆さんのすべての必要を備えることのできる神にフォーカスしよう! 

−神は私たちに、私たちの日々の必要が満たされることを願い求めて欲しいのです。 

−神が私たちに与えたいものを受け取るために、私たちは日々神のみもとに行きます。

6.今日、他者を赦す必要があることにフォーカスしよう! 

−私たちは他者を赦すよう命じられています。私たちが赦さないなら、私たちは赦しを受けることはできません。  

−私たちは怒りと苦々しさを手放さなければなりません。 

−苦々しさは、私たちを神から離れるようにさせ得ます。

7.今日、赦しを受け取ることにフォーカスしよう! 

−私たちは良心の責めから日々自由になる必要があります。 

−私たちの罪を赦してくださるよう神に願い求めることは、とても健全な祈りです。

8.今日、神の助けによって誘惑を避けることにフォーカスしよう! 

−私たちは自分たちの格闘に対して、神から助けを受ける必要があります

−私たちは誘惑する場所を避ける必要があります。

9.今日、悪しき者から救い出されることにフォーカスしよう! 

−神は私たちに、サタンや悪から救い出されることを望んでおられます。

−私たちは、サタンが私たちの人生にもたらしている悪に打ち勝つ必要があります!

10.今日、神の国と力と神の栄光にフォーカスしよう! 

−神がどのような方であるかを宣言することによって、この祈りを閉じましょう! 神のご人格のゆえに、神に感謝しましょう!  

−「アーメン」とは、「そのようになれ」という意味を持ちます。このことは成されており、また成されていきます。もし成されているのであったら、私たちは一日中、神に感謝する必要があります! 

−私たちは祈りを始め、また祈りを閉じることを学ぶ必要があります。神が、ご自身の驚くべき計画を現わすことを期待しようではありませんか!

実践的ステップ!

1.これらの10の啓示に皆さんがフォーカスできる静かな場所を選ぼう。

2.10分〜15分くらい、これらを実践するよう計画を立てよう。朝が最高の時間となります。皆さんが朝一番に、神と神の国にフォーカスするからです!

3.それぞれの祈りを宣言し、およそ1分間その祈りの中の啓示について黙想しよう。

4.10の啓示についてフォーカスした後、皆さんが神にしてくださるよう願ったことを神が成すと期待しよう。

5.主に感謝をし続け、そして一日中、愛の国の赦しのうちに歩もう。天の父はその日のうちに、皆さんに報いをお与えになります!

すべては私たちを愛し、ご自分の御子イエスを私たちにお与えになった天の父のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- 10 Key Revelations on How to Pray!

Dear praying saints!

 We have just moved into the new month of Nisan, and this is the month where we overcome the spirit of Egypt by the blood of Jesus. 

We must connect with God to see His power come, and break us free from the power of Satan and demons. 

We must see the Kingdom of God come with power! To do this we must know how to pray right. We need God!

 The disciples wanted Jesus to teach them to pray. Why? They saw what the Father was doing in His life. We must also want Jesus to teach us to pray! 

Matthew 6:5-15 and Luke 11:1-4 tells us what Jesus taught the disciples, and we must also join the Kingdom school on prayer taught by Jesus!

Introduction on True Prayer according to Jesus (Matthew 6:5-8)

1. We should not be like actors in prayer.Hypocrite means an actor. 

2. We should not just pray with other people. Many can pray with others, but cannot seem to pray alone with God. 

3. We are to enter into a secret and a well guarded place. 

4. We pray, or talk to the Father who is in a secret place. Always remember that God is in you through the Holy Spirit. 

5. We should not repeat the same thing over and over again like pagans. We should never pray like those in other religions. 

6. Do not think that God will hear you because of your many words. The Lords prayer is not just about words. 

7. God our Father knows what we need before we ask Him. God wants us to focus on Him and His Kingdom for our lives. 

8. This prayer is not about words. It is about what we FOCUS on everyday to see the Kingdom come to our lives.

10 Revelations on How to pray!

1. Focus on Your Father  

-  We overcome the orphan spirit by saying Father. God is our Father.    

- Father loves us as His children. Our Father is good and kind. 

2. Focus on the Name of God been honored and praised!   

- The Name of God is to receive reverence.    

- We must thank and praise the Name of God.   

- We should give Glory to the Name of our Father God!

3. Focus on the Kingdom of God to come today!   

- The Kingdom of God is to come to us. Heaven is to come to us now. There is no sadness, curse, sickness in heaven. Only celebration and freedom!    

- We invite the dominion power of God to come to us. 

4. Focus on the plan of God to come to your today!   

- We want the good plan of God in Heaven to be done on earth.   

- The will of God is what He wants. Let God do His good plan for your life!

5. Focus on God who can provide all your needs today!   

- God wants us to ask for our daily needs to be met.    

- We come daily to receive what God ants to give us.

6. Focus on the need to forgive others today!   

- We are commanded to forgive others. If we do not forgive, we can not receive forgiveness.    

- We need to let go of anger and bitterness.    

- Bitterness can lead us away from God.

7. Focus on receiving forgiveness today!    

- We need to daily be free from condemnation.    

- Asking God to forgive us of our sins is a very healthy prayer. 

8. Focus on avoiding temptations by the help of God today!   

- We need to receive help from God for our struggles.    

- We need to avoid the places of temptations. 

9. Focus on being delivered from the Evil One today!   

- God wants us to be delivered from Satan and evil.    

- We need to overcome the evil that Satan is bringing to our lives!

10. Focus on the Kingdom, Power, and the Glory of God today!   

- Finish this prayer by declaring who God is! Thank God for who He is!   

- Amen means so be it. It is done and it will be done. If it is done, we need to thank the Lord all day!   

- We need to learn to start prayer and finish prayer. Expect God to manifest His amazing plan!  

Practical Steps! 

1. Choose a quiet place where you can focus on these ten revelations. 

2. Plan to do it for around 10 to 15 minutes. Morning will be the best because you will focus on God and His Kingdom first!

3. Say each prayer and think about the revelation in that prayer for about 1 minute.

4. After focusing on the 10 revelations, expect God to do what you asked Him to do. 

5. Keep on thanking the Lord and walk in Loveland forgiveness  all day.  The Father will reward you during the day!

All for the Father who loved us and gave us His Son Jesus!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?