見出し画像

使徒的・預言的啓示「神のよみがえりの力を活性化する方法!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

 過越の礼拝にウェブサイトで、またオンラインで参加してくださったすべての方に私は感謝を申し上げたいと思います。過越の季節は、私たちがイエス・キリストの死とよみがえりを覚える季節であります。

イエスのゆえに私たちの古い人はイエスとともに葬られ、また私たちが神と歩む新しいいのちにイエスとともによみがえらされたことを私たちは知っています(ローマ6:1〜8)。

水の洗礼では、私たちはおのれが新しい人になったことを宣言しました。そうです、私たちは新生したのです! イエスは今や、聖霊を通して私たちのうちに住んでくださっています(ローマ8:9)。私たちはイエス・キリストと一つになったのです! イエスはいつも私たちとともにおられます! 主を賛美します!

私たちは今、ペンテコステまでのカウントダウンの季節にいます。「ペンテコステ」とは、「50」を意味します。ペンテコステは、聖霊によって天からの新しい力を受ける季節となるのでした。イエスの死とよみがえりを単に信じるだけでは十分ではありませんでした。弟子たちは、いと高き所から力を着せられるまで待たなければなりませんでした(ルカ24:49)。

イエスは私たちのうちに住み、また私たちを通してご自身の人生を生きたいと望んでおられます。王イエスの臨在は、キリストにある一人一人の信者にリアルにならなければなりません。

ピリピ3:10は、「私は、キリストとその復活の力を知り、またキリストの苦しみにあずかることも知って、キリストの死と同じ状態になり」と書いています。「知る」と訳された言葉は、「それを経験すること」を意味します。これは頭の知識ではありません。

私たちは、私たちのうちにイエスのよみがえりの力を携えています。私たちは自分のうちにある、よみがえりの力を活性化する方法を知らなければなりません。

神のよみがえりの力を活性化する方法!

1.私たちは、私たちのうちにあるイエスのよみがえりの力を信じる信仰の言葉を語らなければなりません(1コリント2:5)。

 −神の力が、私たち自身の言葉で活性化されるということを覚えましょう。

 −神があらゆる場所におられるゆえに、神の力はいたる所に存在します。神の力は、私たちのうちにあります。

 −神の力は、天の電気です。そのスイッチを「オン」にするためには、私たちは信仰の宣言を用います。

2.私たちはイエスに、その御力を感謝しなければなりません(詩篇100:4)。

 −感謝は、神の門を開きます。私たちが主を感謝すればするほど、私たちはその力にさらに扉を開くことになります。

 −神の領域の「進入路」が開くので、私たちは今や、神の力へのアクセスを持つことができます。

3.神の力が私たちの上に臨むにしたがって、イエスが私たちの思いに明らかにしておられることを私たちは語り、あるいは歌います(使徒2:1〜4)。

 −神の御霊が私たちの上に臨む時、私たちは神が歌っておられ、あるいは語っておられることと一緒に流れなければなりません。

 −神の声とは、私たちが思考する部分である私たちの思いに来る神の御思いです。私たちは自分の内なる思いを語り、歌います。

 −イエスが私たちのために執りなしておられるにしたがって、イエスは私たちを通して祈りたいと望んでおられるのです。イエスが天でおっしゃっていること、それを声を出して語りましょう!

4.私たちは手を人々や物に置くことを通して、神の力を用いなければなりません(マルコ5:27〜34)。

 −イエスは私たちに、私たちが病人に手を置くことができ、彼らは回復すると言われました(マルコ16:16〜17)。イエスは「祈りなさい」とは言われませんでした! 皆さんの手をただただ置きましょう!

 −私たちの手は人々に、五感で感じることのできる神の力を解き放ちます。

 −私たちが今持っている油注ぎは、私たちがただで与えるにしたがって、増し加わります。私たちが種を蒔いたら、私たちは刈り取ります。私たちが他の人々にミニストリーをすればするほど、力はさらに増し加わります。

主は私に新しい使徒的スクールのコースとして、「手を置くミニストリー」というトピックについて教えることを導かれました。すべての信者は、「手を置くミニストリー」に召されています。

私たちは、聖書がこのミニストリーに関して何と教えているかを知らなければなりません。神は人々を癒し、また聖霊のパワーを解き放つために、私たちの手を用いることを選ばれました。

聖書に従って、どのようにこのことを執り行っていくのかを学びましょう。このコースは来週に開校します。神の力を私たちが解き放つ時がやって来ました!

【全国】手を置くミニストリー – 神の力を受けて流す – 申込先→: https://gaiuslawrence.com/event/online-210413

すべては神の力の現われのために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to activate the Resurrection Power of God!

Dear victorious saints!

  I want to thank everyone who joined our Passover service onsite and online. Passover is the season where we remember the death and the resurrection of Jesus Christ.
We know that because of Jesus, our old person has died with Jesus and we have been risen with Jesus to a new life with God (Romans 6:1-8).
In water baptism, we declared that we have become a new person. Yes, we are born again! Jesus now lives in us through the Holy Spirit (Romans 8:9). We are one with Jesus Christ! Jesus is always with us! Praise the Lord!

 We are now in the countdown to Pentecost. Pentecost means "fifty". Pentecost was to be the season to receive new power from Heaven by the Holy Spirit. It was not enough just to believe in the death and the resurrection of Jesus.
The disciples were to wait until they were endured with power from on High (Luke 24:49). Jesus wants to live in us, and also live His life through us. The presence of King Jesus must become real to each believer in Christ.

Philippians 3:10 says, "That I may know Him, and the power of His resurrection, and the fellowship of His sufferings, being made conformable unto His death".
The word for "know" means to experience it. It is not head knowledge. We have the resurrection power of Jesus in us. We must know how to activate this resurrection power that is in us.

How to activate the Resurrection Power of God!

1. We must speak words of faith in the resurrection power of Jesus in us (1 Corinthians 2:5).
- Remember that the power of God is activated by our own words.
- Because God is everywhere, the power of God is everywhere. The power of God is in us.
- The power of God is the electricity of Heaven. To turn the switch on, we use declarations of faith.

2. We must thank Jesus for His power (Psalm 100:4)
- Thanksgiving opens the gates of God. The more we thank the Lord, the more we open the door to His power.
- The portals of the realm of God opens, and we now can have access to the power of God.

3. As the power of God comes upon us, we speak or sing what Jesus is revealing to our minds (Acts 2:1-4).
- When the Spirit of God comes upon us, we must flow with what God is singing or saying.
- The voice of God are the thoughts of God that comes into our mind where we think. We speak and sing our inner thoughts.
- Jesus wants to pray through us as He intercedes for us. What Jesus is saying in Heaven, speak it out!

4. We must use the power of God by laying hands on people and things (Mark 5:27-34).
- Jesus told us that we can lay hands on the sick and they will recover (Mark 16:16-17). Jesus did not say pray! Just lay your hands!
- Our hands releases the tangible power of God to people.
- The anointing we have now increases as we give it away. When we sow, we reap. The more we minister to others, the more power increases.

 The Lord has led me to teach on the topic of the Laying on of Hands for the new Apostolic School course. Every believer is called to the ministry of the laying on of hands.
We must know what the Bible says about this ministry. God has chosen to use our hands to heal people and also to release the power of the Holy Spirit.
Lets learn how to do this according to the Bible. This course will start next week. It is time for us to release the power of God!

All for the manifestation of the Power of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?