見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の家になるには!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる幸せな聖徒の皆様!

 私たちの人生で、イエスとその臨在を知ることはとても素晴らしいことです。

主は今年 私たちに、主が私たちのうちに住まうことを許して欲しいと願われています。聖霊は私たちに、私たちの人生においてご自身の臨在と力を知って欲しいと願っておられます。

神の臨在が私たちとともに住まうのを見るために、私たちは5つのことを行なうように導かれるよう、主に許していかなければなりません。

「神の家」になるには:


1. イエスは始めに神の家をさばかれるために、来られます(1ペテロ4:17)。

● 神は判断・審判を、ご自身のみことばと、ご自身の聖さによって下されます。「さばき」とは、「判断・審判を下すこと」を意味します。

● 神が未信者をさばかれる前、主は教会をまず さばかれます。私たちは神の家になるために、神に従うことを選ばなければなりません。

● 私たちが世界を見ている間、主は私たちを見ておられます。私たちは神の家、また聖なる国民にならなければなりません(1ペテロ2:9)。

2. 神の御力が神の家に回復される前に、イエスは神の家をきよめなければなりません(マタイ21:12〜17)。

● イエスは神の家に来られ、両替人の台や鳩を売る者たちの腰掛けを倒されました。

● イエスは 神から盗んでいる、私たちが行なっていることを全て追い出したいと願っておられます。私たちは強盗の巣になることはできないのです。

● 神の家は、神のものです。私たちは神に、神のものを与えなければなりません。

3. イエスは私たちをきよめた後、イエスは私たちを癒してくださいます(マタイ21:14)。

● イエスは私たちの盲目や日々の歩みを癒やされます。私たちは本当に大切なもの、イエスを見なければなりません。

● 私たちの毎日の歩みが癒されるにしたがって、私たちは神の臨在が私たちの人生に戻って来るのを見ます。

● 私たちは聖霊とともに歩まなければなりません。聖霊の導きは、罪や自分の肉に打ち勝つ鍵です。

4. イエスは私たちを、賛美することにおいて子どものようになるようにさせます(マタイ21:15〜17)。

● イエスの素晴らしいわざを見た後、子どもたちは主を賛美し始めました。

● イエスが私たちのうちに働かれるにしたがい、私たちは小さな子どものように主に感謝し賛美しなければなりません。

● 聖書を知っていた宗教的な人々は、主を賛美しませんでした。彼らは、賛美の霊を鎮めたかったのです。

5. イエスは次に、私たちが主を賛美するにしたがい、私たちの敵を鎮めてくださいます(マタイ21:16)。

● イエスは詩篇の8篇を引用されました。イエスは「賛美」と言われ、詩篇8篇は「御力」と書いています。油注がれた賛美は、力です。

● 油注がれた賛美は、私たちの敵を鎮めるようにさせます。油注がれた賛美は、サタンの力を縛ります。

● 神の家は私たちの人生にある暗闇を滅ぼすために、聖霊がご自身の声を解き放たれる場所です。

 主はさばくために、ご自身の家に戻って来られ、私たちは主がこれらの5つのことを行なうよう準備できていなければなりません。
イエスは教会の扉を叩いておられ、私たちはイエスを中に歓迎しなければなりません(黙3:20)。今年は、神の住まう場所になる年です。

全てはイエスとイエスの家のために!  
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to become the House of God!

Dear happy saints!

It is so wonderful to know Jesus and His presence in our lives. The Lord is wanting us this year to allow Him to dwell in us. The Holy Spirit wants us to know His presence and His power in our lives. To see the presence of God dwell with us, we must allow the Lord to lead us to do 5 things.

How to become the House of God

1. Jesus will come to judge first the House of God (1 Peter 4:17)
 - God makes decisions by His Word and by His Holiness. Judgement means making decisions.
- Before God judges the unbelievers, the Lord judges the church first. We must choose to obey God to become the House of God.
- While we look to the world, the Lord is looking at us. We are to be the House of God and the Holy nation (1 Peter 2:9).

2. Jesus must cleanse the House of God before the power of God is restored to the House of God (Mt.21:12-17)
- Jesus came to the House of God and He overthrew the tables and the seats.
- Jesus wants to kick out everything we do that is stealing from God. We can not be a den of thieves.
- The House of God belongs to God. We must give to God what belongs to God.

3. Jesus will heal us after He cleanses us (Mt.21:14)
- Jesus will heal our blindness and our daily walk. We must see what is really important, which is Jesus.
- As our daily walk is healed, we will see the presence of God come back to our lives.
- We must walk with the Holy Spirit. The leading of the Holy Spirit is the key to overcome sin and our flesh.

4. Jesus will cause us to be like a child to praise (Mt.21:15-17)
- After seeing the wonderful works of Jesus, the children started praising the Lord.
- As Jesus starts working in us, we must thank and praise the Lord like a little child.
- Th religious people who knew the Bible did not praise the Lord. They wanted to silence the spirit of praise.

5. Jesus will then silence our enemies as we praise Him (Mt.21:16)
-Jesus quoted Psalm 8:2. Jesus said praise, and the Psalm says strength. Anointed praise is power.
- Anointed praise causes our enemies to be silenced. Anointed praise binds the power of Satan.
- The House of God is where the Holy Spirit releases His voice to destroy darkness in our lives.

The Lord is coming back to His House to judge, and we must be ready for the Lord to do these five things. Jesus is knocking at the door of the church and we must let Him in (Rev.3:20). This is the year of becoming the dwelling place of God.

All for Jesus and His House!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?