見出し画像

使徒的・預言的啓示「豊かな祝福に通ずる戸!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる祝福された聖徒の皆様!

 先週の土曜日に「天使たちを活性化する方法」について教えることができたことは本当に素晴らしいことでした。

YouTube限定 天使たちを活性化させる方法 https://www.youtube.com/watch?v=1QytgQ7clVQ

天使たちは私たちに仕え、また神が私たちのために用意しておられる全ての祝福を私たちが受ける助けをします。

私たちは従順によって、また主が語っておられることを宣言することによって、天使たちを活性化しなければなりません。

私たちは聖書のことばと、私たちの預言的ことばでもって戦います。「誰」が戦ってくれるのでしょう? 天使たちです!

私たちは何をすればいいのでしょう?
私たちは自分たちの口を用いて宣言し、主に感謝し、また主に賛美するだけでいいのです! 私たちの口は大いなるパワーを帯びています。

 日曜日の朝、主は私に語られ、「わたしはあなたを祝福したい」と語ってくださいました。

主は次に、ヨハネ10:1〜10から私を教え始めました。以下が鍵となる、いくつかのポイントです:

1. サタンは間違った戸口から私たちに向かって来る盗人であり、強盗です(ヨハネ10:1)。

2. 私たちの羊飼いイエスは、真の戸口から入って来られます(ヨハネ10:2)。

3. 信者たちはイエスの声を聞き分け、そして つき従って行くことができます(ヨハネ10:3)。

4. 信者たちがイエスにつき従って行くことができるのは、彼らがイエスの声を知っているからです(ヨハネ10:4)。

5. 信者たちはイエスの声を知っているので、ほかの人 (KJV「知らない人」) にはついて行きません(ヨハネ10:5)。

6. イエスは羊の門です(ヨハネ10:7)。

7. 盗人や強盗は、私たちに語ります(ヨハネ10:8)。

8. 私たちは牧草の門から出入りします(ヨハネ10:9)。

9. 盗人は声 (「声」は複数形) によって盗み、殺し、滅ぼします(ヨハネ10:10)。

10. 私たちがイエスの声につき従うにつれ、イエスは私たちに豊かな いのちを与えます(ヨハネ10:10)。

豊かな祝福に通ずる戸

1. 豊かな いのちは、私たちが主の声につき従う時に来ます。

- 私たちの羊飼いとしての主は、私たちを豊かな人生に導きます。

- 聖霊と聖書のことばは、私たちを豊かな祝福の人生へと導いてくれます。

- 豊かさは、私たちが祝福の声を聞くことを選ぶ時に始まります。

2. 豊かな いのちは、私たちがほかの人たち (KJV「知らない人たち」) の声を聞く時に止まります。

- それが聖書のことばに書いていないなら、イエスが語っているのではありません。

- それが私たちを祝福の人生に導かないなら、イエスではありません。

- その声が、神を愛して他の人々を愛することに私たちを導かないなら、イエスではありません。

3. 豊かな いのちは、私たちが盗人に戸口を閉める時に始まります。

- サタン、配下の堕天使どもや悪霊どもは、声によって私たちから盗んでいきます。

- これらの声は私たちの思いに来ます。私たちの思いは、サタンから敗北や欠乏の映像を受けます。

- 私たちの思いは聖書のことばによって、一新されなければなりません。新しい契約は、大いなる祝福の契約なのです!

4. 豊かな いのちは、私たちが祝福の道にとどまる時に続きます。

- イエスは私たちを、満ちあふれる祝福へと導きます。アブラハムは神が、「わたしは、あなたを祝福する」と語るのを聞きました。

- 私たちはイエスを「祝福、自由、富、健康と幸せの戸口」として見なければなりません。

行なうべきこと:

1. 皆さんの思いを欠乏、敗北、恐れの思いから全てきよめましょう。

2. イエスの血潮によってイエスが皆さんのために既に買い取ってくださった祝福の数々を宣言し始めましょう。

3. 皆さんがイエスにつき従っているゆえに、豊かな いのちがあることを宣言しましょう!

4. 呪いの下に皆さんをとどまるようにさせる、あらゆる教えを聞かないようにしましょう。

5. 一日中、「主は私を祝福する」と宣言しましょう! アブラハムの祝福は、すでに皆さんのものです!

すべてはイエスの祝福のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-Doorway into Abundant Blessings! 

Dear blessed saints!  

 It was so wonderful to be able to teach on how to activate angels last Saturday.

Angels are those who minister to us and help us to receive all the blessings that God has for us. 

We must activate angels through obedience, and by declaring what the Lord is saying. We fight with the Word of God and with our prophetic words. 

Who fights? The angels! What do we do? We just use our mouth to declare, to thank the Lord and to praise the Lord! Our words have a lot of power. 

 On Sunday morning the Lord spoke to me and said, "I want to bless you". The Lord then started teaching me from John 10:1-10.

Here are some key points:

1. Satan is the thief and a robber who comes to us through a wrong door (v.1)

2. Jesus our Shepherd comes through the true doorway (v.2).

3. Believers can hear and follow the voice of Jesus (v.3).

4. Believers can follow Jesus because they know the voice of Jesus (v.4). 

5. Believers do not follow strangers because they know the voice of Jesus (v.5). 

6. Jesus is the door of the sheep (v.7).

7. Thieves and robbers speaks to us (v.8). 

8. We go in and out of the door of the pasture (v.9). 

9. The thief steals, kills and destroys by voices (v.10). 

10. Jesus gives us abundant life as we follow His voice (v.10). 

Doorway into Abundant Blessings 

1. Abundant life comes when we follow the voice of the Lord   

- The Lord as our Shepherd leads us to a life of abundance.    

- The Holy Spirit and the Word of God will lead us to a life of abundant blessings.   

- Abundance begins when we choose to listen to the voice of blessings.  

2. Abundant life stops when we hear the voice of strangers   

- If it is not in the Word of God, it is not Jesus talking.    

- If it does not lead us to a life of blessings, it is not Jesus.    

- If it does not lead us to love God and love others, it is not Jesus. 

3. Abundant life begins when we shut the door to the thief   

- Satan, his angels, and his demons will steal from us by voices.    

- These voices come to our minds. Our mind receives pictures of defeat and lack from Satan.    

- Our mind has to be renewed by the Word of God. The New Covenant is a Covenant of great blessings!

4. Abundant life continues when we stay on the path of blessings   

- Jesus leads us to abundance of blessings. Abraham heard God say, "I will bless you".    

- We must see Jesus as the doorway to blessings, freedom, wealth, health, and happiness. 

Things to Do

1. Clean your mind from all thoughts of lack, defeat and fear. 

2. Start declaring the blessings that Jesus has already purchased for you by His blood. 

3. Declare that you have Abundant life because you follow Jesus!

4. Do not listen to any teaching that causes you to stay under a curse. 

5. Declare, "The Lord will bless me" all through out the day! Blessing of Abraham is yours already! 

All for the blessings of Jesus!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?