見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の国が今、地上に臨むのを見るには!」ゲヤス・ローレンス

勝利に満ちた聖徒の皆様!

 先週の土曜日に「聖霊」に関する使徒的学びを視聴してくださったすべての方々に、私は感謝を申し上げたいと思います。

聖霊は常に私たちのうちにおり、また私たちとともにおられるのです!  聖霊は ご人格を持った方であり、私たちとともに交わりたいと願っておられます。聖霊は私たちの助け主であり、聖霊は祈りにおいて、また私たちの日々の生活において助けてくださいます。

 私たちは今、贖いのサイクルの始まりにあたる季節に移り入っています。神が地上を覆っている暗闇の力を砕かれるのを、また ご自身の御国が臨むのを私たちは見る必要があります。

私たちの心の叫びは、「今」地上に、神の国が臨むことなのです!

神の国が 地上に臨むのを見るには!


1.ご自身の御国を地上で現わしてくださるよう、私たちは神に願い求めなければなりません(マタイ6:10)。 

−御国は、すべての国に臨まなければなりません。地上が、神の国が来る場所です。

−天は、すべての国に臨まなければなりません。天は、私たちがいるところに来なければなりません。 

−神は地上に、ご自身の御国が現われることを願っておられます。

2.神が地上で ご自身のみこころを行われることを私たちは期待しなければなりません!(マタイ6:10)。 

−神は来て、地上でご自身の計画を現わしたいと願っておられます。 

−神が天で行なっておられることを、神はこの地上で行ないたいと願っておられます。 

−神は「今」、地上で ご自身を現わしたいと願っておられるのです!

3.私たちは「天の御国が近づいた」と宣言しなければなりません(マタイ4:17)。 

−イエスは、天の御国は地上に近いと宣べ伝えました。 

−使徒たちは、天の御国が近づいたと宣言しました(マタイ10:7)。

−七十人の弟子たちは、神の国が近づいていると宣言しました(ルカ10:9)。

4.私たちは聖霊の領域である、神の国を歓迎しなければなりません(ローマ14:17)。 

−神の国が臨めば、義が現われます。 

−神の国が臨めば、平安が現われます。 

−神の国が臨めば、喜びが現われます。

5.私たちは、神の国の力を期待しなければなりません(1コリント4:20)。 

−神の国はただ ことばだけではなく、それは「dunamis」の力なのです。  

−神は来られ、地上でご自身の力を現わされます。 

−イエスはご自身の聖霊によって、地上で私たちと共に働くために来られます(マルコ16:20)。

 私は、イエスがマタイ6:9〜13で私たちに教えてくださった祈りを祈ることを、皆に励ましたいと思います。1日に最低でも3回、この祈りを繰り返して宣言しましょう。

イエスは、神の力によって地上で ご自身の御国が現われることを私たちに期待して欲しいのです!

すべては天の御国のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to see the Kingdom of God come to earth now! 

Dear victorious saints!

 I want to thank everyone who joined the apostolic teaching on the Holy Spirit last Saturday. 

The Holy Spirit is in us and with us always! The Holy Spirit is a Person, and He wants to fellowship with us. The Holy Spirit is our Helper, and He will help us in prayer and in our daily lives. 

 We are now moving into the season of the beginning of the redemptive cycle. We need to see God break the power of darkness that is over the earth, and see His Kingdom come. Our cry is for the Kingdom of God to come to the earth NOW!

How to see the Kingdom of God come to earth!

1. We are to ask God to manifest His Kingdom on the earth (Matthew 6:10).   

-The Kingdom is to come to every nation. The earth is where it comes to.   

- Heaven is to come to every nation. Heaven is to come to where we are.   

- God wants His Kingdom to manifest on the earth. 

2. We are to expect God to do His will on the earth! (Matthew 6:10)   

- God wants to come and manifest His plan on the earth.   

- What God does in Heaven, God wants to do it here on the earth.    

- God wants to reveal Himself on the earth now!

3. We are to declare, "The Kingdom of Heaven is near". (Matthew 4:17)   

- Jesus preached the Kingdom of Heaven is close to the earth.   

- The apostles declared that the Kingdom was near (Matthew 10:7).    

- The seventy disciples declared the Kingdom is near (Luke 10:9). 

4. We are to welcome the Kingdom of God which is the realm of the Holy Spirit (Romans 14:17)   

- When the Kingdom of God comes, righteousness manifests.   

- When the Kingdom of God comes, peace manifests.   

- When the Kingdom of God comes, joy manifests. 

5. We are to expect the power of The Kingdom of God (1 Corinthians 4:20)   

- The Kingdom is not just words, but it is "dunamis" power.    

- God comes and manifests His power on the earth.    

- Jesus comes to work with us on the earth by His Holy Spirit (Mark 16:20)

 I encourage everyone to pray the prayer that Jesus taught us in Matthew 6:9-13. Repeat this prayer at least three times a day. Jesus wants us to expect His Kingdom to manifest on the earth by the power of God!

All for the Kingdom of Heaven!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?