見出し画像

使徒的・預言的啓示「すでに私たちのものである17の祝福!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちあふれた聖徒の皆様!

 私たちは、イエスがその死とよみがえりと昇天を通して、私たちのためにすでに成し遂げてくださったことを知らなければならない季節にいます。

自分がすでに持っているものを私たちが知れば知るほど、私たちは自分が持つイエスにある勝利という祝福を、より早く活性化できます。

以下は、イエスが私たちのためにすでに買い取ってくださり、すでに与えてくださった17の祝福です。

私たちはまず、イエスの勝利に満ちた血潮を通して何が本当に起こったのかを知らなければなりません。

すべての信者が人生において すでに持つ17の祝福!

1.私たちはイエスを通して、すでに救われ、すでに赦されている(ローマ10:9〜10)。

2.イエスは すでに私たちのうちに住んでおられる(使徒17:28)。

3.私たちは すでに新しく造られた者であるので、古いものはすでに過ぎ去った(2コリント5:17)。 

−私たちの内なる人は新しく造られた者であり、私たちは新生しています。

4.私たちは すでに神の義をいただいている(2コリント5:21)。 

−私たちは恵みによって救われた罪人ではない。私たちはすでに義人である。 

−神に対する私たちの立ち位置は、すでに堅く保証されている。

5.今や罪に定められることは決してない(ローマ8:1)。

6.私たちは すでに神の知恵を持っている(1コリント1:30)。

7.私たちは恵みを豊かに受けているので、いのちにあって支配できる(ローマ5:17)。

8.私たちは すでに暗闇の圧制から贖い出され、救い出されている(コロサイ1:13〜14)。

9.私たちは すでにイエスの打ち傷によって癒されている(1ペテロ2:24、マタイ8:17)。

10.私たちは すでに罪と死から自由にされている(ローマ8:2)。

11.私たちは すでに悪魔や悪霊どもよりも力がある(1ヨハネ4:4)。

12.私たちはすでに征服者(KJV)圧倒的な勝利者である(ローマ8:37)。

13.私たちはすでにイエスによって、どんなことでも打ち勝つことができる(ピリピ4:13)。

14.私たちは すでにイエスとともに十字架につけられている(ガラテヤ2:20)。

15.私たちは すでにイエスとともに天のところにすわっている(エペソ2:6)。

16.私たちは すでにイエスにあって私たちの必要がすべて満たされている(ピリピ4:19)。

17.私たちは すでにすべての霊的祝福をもって祝福されている(エペソ1:3)。

イエスの血潮のメッセージを通して、あまりにも素晴らしい良い知らせを見出した後に、私たちは何をすればよいのでしょう? 

私たちは「宣言」によって、それらを「我がもの」にしなければなりません。

1.私たちが宣言するものを、私たちは経験する(マルコ11:22〜23)。私たちの言葉は、祝福の数々を現われるようにさせます! 

−イエスは、「私たちが語ったもの」を私たちは持つことができると教えました。私たちは「何」を語るのでしょう? 「イエスが、すでに私たちにくださったもの」をです。

2.私たちの大祭司は、私たちが宣言したものを現わしてくださる(ヘブル4:14)。 

−「告白」という言葉は、ギリシャ語の原語で「homo-logia」です。この言葉は、「同じことを語ること」を意味します。 

−私たちはイエスが語ることを語らなければなりません。私たちは、イエスがすでに私たちに与えてくださったものを宣言しなければなりません。

3.イエス・キリストに「感謝します」と言うとき、私たちの宣言の数々が現われる道備えをする(詩50:23、詩22:3)。 

−すべての祝福は、私たちの霊的口座に入っているのです。その「アクセス・コード(パスワード)」が、賛美を伴う私たちの宣言です。 

−私たちの霊、私たちの内なる人にあって私たちが何者であるのかを宣言することによって、私たちは祝福の数々を活性化します。 

−私たちの思いは、イエスがすでに成し遂げてくださったものと同意しなければなりません! 私たちは、新しい契約にある私たちの祝福を信じ、宣言するのです! 

私は今週の金曜に、「私たちの人生に勝利をもたらす信仰の法則」を教えるために仙台に赴くことを楽しみにしています。

私は土曜の朝、チャーチ・オブ・プレイズ東京にて「解放の油注ぎ」について教えます。

日曜日にはチャーチ・オブ・プレイズ東京にて、主が語って、成さっておられることを教え、分与する予定でいます。

イエス・キリストはすでに勝利しました!サタンは敗北しています!祝う時です!

勝利の王イエスにすべての賛美を帰す!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-17 blessings that already belongs to you

Dear victorious saints!

 We are in a season where we must know what Jesus has already done for us through His death, resurrection and His ascension. The more we know what we already have, the quicker we can activate the blessings of the victory we have in Jesus. Here are 17 blessings that Jesus already has bought for us and given it to us. We must first know what really happened through the victorious blood of Jesus. 

17 blessings that every believer already have in their lives!

1. We are already saved and forgiven through Jesus (Romans 10:9-10). 

2. Jesus is living in us already (Acts 17:28).

3. We are already a new creation so the old has gone already (2 Corinthians 5:17).   

- Our inner man is a new creature. We are born again. 

4. We have the righteousness of God already (2 Corinthians 5:21).    

- We are not sinners saved by grace. We are righteous already.    

-Our standing with God is already secure.

5. There is no more condemnation (Romans 8:1).

6. We already have the wisdom of God (1 Corinthians 1:30).

7. We can reign in life because we have the abundance of grace (Romans 5:17).

8. We are already redeemed and delivered from the power of darkness (Colossians 1:13-14).

9. We are already healed by the stripes of Jesus(1 Peter 2:24; Matthew 8:17). 

10. We are already free from sin and death (Romans 8:2).

11. We are already greater than the devil and demos (1 John 4:4).

12 We are already a conqueror (Romans 8:37).

13. We can overcome all things through Jesus already (Philippians 4:13).

14. We are already crucified with Jesus (Galatians 2:20).

15. We are already seated with Jesus in the heavenly places (Ephesians 2:6). 

16. We already have all of our needs supplied in Jesus (Philippians 4:19)

17. We are already blessed with every spiritual blessing (Ephesians 1:3). 

What do we do after we find out such good news through the message of the blood of Jesus? 

We must claim by Proclamation.

1. We experience what we declare (Mark 11:22-23). Our words cause blessings to manifest!   

- Jesus said that we can have what we say. What do we say? What Jesus has already given to us. 

2. Our Great High Priest manifests what we declare (Hebrews 4:14).    

- The word confession is "homo-logia" in the Greek. This word means "to say the same thing".    

- We must say what Jesus is saying. We must declare what Jesus already has given to us. 

3. Saying "Thank you" to Jesus Christ prepares the way for our declarations to manifest (Ps.50:23; Ps.22:3).    

- All the blessings are in our spiritual account. The access code is our declaration with praise.    

- We activate the blessings by declaring who we are in our spirit, our inner man.    

- Our mind has to agree with what Jesus has already done! We believe and we declare our New Covenant blessings! 

I am looking forward to coming to Sendai this Friday to teach on the law of faith that brings victory in our lives. 

I will then teach in Tokyo on Saturday morning about the deliverance anointing. 

On Sunday I will be at our Church of Praise Tokyo and teach and impart what the Lord is saying and doing. 

Jesus Christ has already won! Satan is defeated! It is time to celebrate!

All praise to the victorious King Jesus!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?