見出し画像

使徒的・預言的啓示「私たちに与えられた第3の天の油注ぎを活性化する方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる打ち勝っておられる聖徒の皆様!

 今月はベニヤミン族の祝福である、キスレヴの祝福に私たちが移り入る月です。「ベニヤミン」とは、「わたしの右手の子」を意味します。

私たちは、イエスが座しておられる天の座において私たちが持っている権威を活性化しなければなりません。私たちが位置に就くにしたがって、私たちは悲しみのサイクルから勝利のサイクルへと移り入らなければなりません。

 エペソ2:6は、「神はまた、キリスト・イエスにあって、私たちをともによみがえらせ、ともに天上に座らせてくださいました」と書き記しています。

私たちは実際、第3の天においてイエスとともに、すでに座しています。では、この「第3の天の油注ぎ」を私たちはどのようにして活性化するのでしょう?

皆さんに与えられた第3の天の油注ぎを活性化する方法!

1. 私たちはサタン、その配下にいる堕天使どもや悪霊どもが私たちの足の下にいることを知らなければなりません(エペソ1:20〜23)。

 - 私たちは霊の領域において、すでに第3の天にいます。サタンの王国は、私たちの足の下にあるのです。

 - 第3の天におけるキリストにある私たちのポジションのゆえに 信者はみな、悪霊どもや呪いを全て踏み砕くことができます。

 - 私たちの権威のポジションを知ることは、私たちが宣言する宣告において私たちを大胆にさせます。

2. イエスは、私たちがサタンと悪霊どもを私たちの足代とすることを願っておられます(使徒2:34〜35)。

 - イエスは私たちが、私たちの霊的敵どもに打ち勝って欲しいと願われています。私たちがおのれの権威を用いるにしたがって、すべての呪いを砕くことができます。

 - 人々は私たちの敵ではありません。サタンが私たちの敵です。私たちは、私たちの宣告によってサタンに打ち勝つことができます。

3. イエスは私たちに、神の右の座に着いて執り成して欲しいと願われています(ローマ8:34)。

 - イエスは私たちのために執り成しておられ、私たちも執り成していかなければなりません(ローマ8:26〜27)。

 - 「執り成し」とは、私たちの宣告によって私たちがサタンのしわざを縛りにいく時のことを指します。

4. 私たちは第3の天にあるものを求めなければなりません(コロサイ3:1)。

 - 私たちは、キリストが座しておられる第3の天にあるものを求めなければなりません。

 - 私たちは上にあるものに私たちの親愛の情を置くことによって、求めます (KJV。「Set your affection on things above あなたがたの親愛の情を上にあるものに置きなさい」。新改訳「上にあるものを思いなさい」) 。「私たちの親愛の情を置く」とは、「思いを働かせること」を意味します (「phroneo」)。

 - 私たちがイエス・キリストを求めるにしたがって、私たちの思いは第3の天につながることができます。

5. 私たちは古い人の性質を死に渡すことによって、権威を得なければなりません(コロサイ3:5〜10)。

 - 私たちが古い人の性質のうちに歩んでいるなら、私たちの権威を用いることはできません。

 - 権威は、私たちがイエスと神のことばの権威の下にいる時にのみ働きます。

 私たちの肉を除き、新しい人を着ましょう。私たちは、私たちのうちにあるキリストの御思いを活性化させることによって、自分に与えられた第3の天の油注ぎを活性化できます。

イエスは私たちに日々勝利のうちに生きて欲しいと願っておられます!

すべては神の栄光のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-How to activate your Third Heaven Anointing!

Dear overcoming saints!
This is the month where we move into the blessings of Kislev, which is the blessing of Benjamin. Benjamin means, "son of my right hand".

 We need to activate the authority that we have at the heavenly seat where Jesus sits. We must move from the cycle of sorrow to the cycle of victory as we take our place. 

Ephesians 2:6 says, "And He has raised us up together, and made us sit together in heavenly places in Christ Jesus."

We are actually already seated with Jesus in the Third Heaven. So how do we activate this Third Heaven anointing?

How to activate your Third Heaven Anointing!

1. We must know that Satan, his angels and demons are under our feet (Ephesians 1:20-23).
- We are already in the Third Heaven in the spirit realm. The Kingdom of satan is under our feet.
- Every believer can trample demons and every curse because of our position in Christ in the Third Heaven.
- Knowing our position of authority causes us to be bold in our decrees.

2. Jesus wants us to make Satan and demons to be our footstool (Acts 2:34,35)
- Jesus is wanting us to overcome our spiritual enemies. Every curse can be broken as we use our authority.
- People are not our enemies. Satan is our enemy. We can overcome him by our decrees.

3. Jesus wants us to intercede at the right hand of God (Romans 8:34)
- Jesus is interceding for us and we are also to intercede (Rom.8:26,27).
- Intercession is when we come to bind the work of Satan by our decrees.

4. We are to seek those things that are in the Third Heaven (Col.3:1).
- We are to seek what is in the Third Heaven where Christ is seated.
- We seek by setting our affection on things above. To set our affection means "to exercise the mind" ("phroneo").
- Our mind can connect to the Third Heaven as we seek Jesus Christ.

5. We are to gain authority by putting to death our old nature (Col.3:5-10)
- We can not use our authority if we are walking in our old nature.
- Authority only works when we are under the authority of Jesus and the Word of God.

Let us put away our flesh and put on the new man.
We can activate our Third Heaven anointing by activating the mind of Christ in us. Jesus wants us to live in victory everyday!

All for the Glory of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?