見出し画像

使徒的・預言的啓示「鉄の杖で魔術の霊を滅ぼす!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちあふれた聖徒の皆様!

 黙示録2:27は、「 彼は、鉄の杖をもって土の器を打ち砕くようにして彼らを治める。わたし自身が父から支配の権威を受けているのと同じである」と書いています。
この聖句は、国々を支配するための権威を持つイエスと打ち勝っているイエスの聖徒たちのことを指し示しています(黙2:26)。
主は国々を愛しておられ、イエスは国々を支配している敵どもを滅ぼしたいと望んでおられます。

 私の妻ジェイシーは黒猫が登場した夢を見ました。ジェイシーは黒猫を殺すために「鉄の杖」を投げました。ジェイシーはその夢の中で、「午前3:19分」であったことが分かっていました。
この預言的な夢から私たちが学ぶべき、鍵となる原則がいくつかあります。

1.夢に出てくる「黒い猫」とはたいてい、「魔術やオカルトの力」を意味します。

 −聖書は、サタンとその手下である魔術の霊は国々を惑わしていると私たちに教えています(黙12:9、黙18:23、黙20:3,8,10)。

 −パウロは、すべての未信者あるいは信仰によって歩んでいない人々は、サタンによって欺かれていると教えました(2コリント4:4)。

 −地球をすべて支配しようとしている、邪悪な霊的勢力が存在します。

2.「鉄の杖」は、「イエスの支配する権威とイエスの義」を指し示します。

 −ヘブル1:8は、この杖は「義の杖」(KJV訳。新改訳「まっすぐな杖」。新改訳2017年版「公正の杖」)であると私たちに教えています(ヘブル1:8)。

 −「義の杖」は、「イエスの御国の杖」です。

 −イエスは国々を、「イエスの義」によって支配されます。

3.私たちは、自分の口から「神の国の宣告」を解き放たなければなりません!

 −私たちの権威は、私たちの宣告を通して解き放たれます。王たちは、懇願などしません!

 −魔術の霊は、私たちの思いをコントロールする力を持ちます。それは自然に来るものではありません。

 −国々を覆っている魔術の霊は、「私たちの信仰の宣言」によって砕かれなければならないのです。

4.「3:19a.m.」は、「使徒3:19」のことを指しています!

 −私たちが主に立ち返るにしたがって、主の御前からリフレッシュの時がやって来ます。

 −私たちは天から、新しい油注ぎと栄光を受ける準備をしなければなりません。

 −「主の臨在」はこの季節において、すべての信者にとって大きな鍵となっていきます。

 私たちは今や教会にとって、また世界にとって「新しい時代」に移り入りました。私たちは今、「第3の改革」に入っています。
国々は、天から統べ治めておられるイエス・キリストの力によって自由にされなければなりません。
イエスはご自身がその血を流された、国々のために戻って来られます。国々はバビロン・システム(バビロン制度)から自由にされなければなりません。

 私は来週の火曜日から、「新しい時代」に関する新たなコースをACスクールで教える予定でいます(https://gaiuslawrence.com/news/information-210808/)。
私たちは主が教会に語っておられること、また聖書がこの「新しい時代」について何と教えているかも知らなければなりません。全世界は神の国を目撃し、そうして終わりの日が来ます(マタイ24:14)。
国々の自由と私たちの自由のために万軍の主が戦ってくださることを期待しましょう! フリーダム!!(自由)!

すべては 統べ治めておられるイエスのために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


☆へブルカレンダー手帳 5782年版 発売開始http://www.churchofpraise.jp/ac-store/index.html


Apostolic Prophetic Revelation-Destroying the Witchcraft spirit with the rod of iron!

Dear victorious saints!

Revelation 2:27 says, "And He shall rule them with an iron scepter and will dash them to pieces like pottery, just as I have received authority from my Father".
This verse speaks of Jesus and His overcoming saints having authority to rule nations (v.26).
The Lord loves the nations, and He is wanting to destroy the enemies that rule over the nations.

My wife Jaycie had a dream where a black cat appeared, and Jaycie threw an iron scepter to kill the black cat. Jaycie knew that in her dream it was 3:19 am.
There are key principles that we must learn from this prophetic dream.

1. The black cat in a dream usually means witchcraft and occult power.
- the Bible tells us that Satan and his witchraft spirit is deceiving the nations (Rev.12:9; 18:23; 20:3,8,10).
- Paul said that every unbeliever or those who do not walk by faith is deceived by Satan (2 Cor.4:4).
- There is an evil spiritual power that is trying to rule the whole earth.

2. The Iron Scepter is the ruling authority of Jesus and His righteousness.
- Hebrews 1:8 tell us that this scepter is the scepter of righteousness (Hebrews 1:8).
- The scepter of righteousness is the scepter of the Kingdom of Jesus.
- Jesus rules the nations with His righteousness.

3. We must release Kingdom decrees from our mouth!
- Our authority is released through our decrees. Kings do not beg!
- The witchcraft spirit has power to control our minds. It is not natural.
- The witchcraft spirit over the nations must be broken by our declarations of faith.

4. 3:19 speaks of Acts 3:19!
- As we turn to the Lord, there will be times of refreshing from the presence of the Lord.
- We must get ready to receive from Heaven the new anointing ad glory.
- The presence of the Lord will be a big key for every believer in this season.

We have now moved into the New Era for the church and for the world.
We are now in the Third Reformation. The nations must be set free by the power of Jesus Christ who rules from Heaven.
Jesus is coming back for the nations that He shed His blood for. The nations must be set free from the Babylonian system.

I will be teaching the new course on the New Era from next Tuesday.
We must know what the Lord is saying to the church and also know what the Bible says about this New Era. The whole world will witness the Kingdom of God and the end will come (Mat.24:14).
Lets expect the Lord of Hosts to fight for the freedom of the nations and for our lives! Freedom!

All to Jesus who Rules!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?