見出し画像

使徒的・預言的啓示「聖霊の注ぎが臨むために準備する3つの方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる打ち勝っておられる聖徒の皆様!

私たちは今、ヘブル暦の新年に近づきつつあります。この季節は、私たちが角笛の音を聞き、また聖なる神が私たちとともに幕屋を設ける・住まうために自らを整える季節であります。

神が私たちに近づくことができるよう、神は 私たちが神に近づくことを願っておられます。この季節は、「大きなUターンをする」という意味である悔い改めの季節です。

私たちはイエス・キリストのリアルで、五感で感じるほどの臨在に移り入らなければなりません。主の栄光は、私たち自身の人生に現われなければなりません。

使徒3:19は、「そういうわけですから、あなたがたの罪をぬぐい去っていただくために、悔い改めて、神に立ち返りなさい。
それは、主の御前からリフレッシュ
(使徒3:19, 20。KJV「リフレッシュ」。KJVは最後の文章を使徒3:19に置くが、新改訳は最後の文章を使徒3:20に置く。新改訳は「回復」) の時が来て...」と書き記しています。

主の臨在が臨むためにどのように準備するのか

1.死んだ行ないからの回心!

−私たちが行なう多くのものは、単に宗教的なものに過ぎません。私たちは祈りますが、イエスに向けて祈りません。

−規則の数々は良いものになり得ますが、規則はイエス・キリストの臨在を私たちが楽しむようにとはさせません。

−イエスの臨在無き人生は、全然楽しくありません。イエスこそが、私たちの人生を満足させる方です。罪とはイエスの臨在が無い人生です!

2.生ける神に立ち返る!

 −悔い改めとは、嘆き悲しむことではありません。悔い改めとは、私たちのフォーカスを変えることです。

 −イエスは「偶像」ではないのです。イエスは「リアルな」お方です。私たちはイエスを友達として知ることができます。

 −私たちは自分の心でイエスを求めることによって、立ち返っていきます。私たちがイエスを求める時、私たちの言葉は少なくなります。私たちが近づくなら、イエスが近づいてくださいます。

3.私たちが主を求めるにしたがって、主は私たちをリフレッシュしてくださいます!

 −リフレッシュの季節は、主ご自身から臨んで来ます。

 −「リフレッシュ」(使徒3:20。KJV訳。新改訳「回復」)と訳されている言葉は、ギリシャ語の原語で「息を取り戻すこと」を意味します。「リバイバル」とは、「息を取り戻すこと」を意味します。

 −私たちは死んでいたので、イエスは再び私たちにいのちを与えます。イエスこそが いのちです。イエスの臨在は、私たちの心に感じることができます。
 −イエスはご自身の栄光でもって私たちのうちに生きたいと願っておられます。私たちは、私たちのうちに神の栄光を携えていなければなりません。

 ウェールズのリバイバルが訪れる前、エバン・ロバーツ師は「4つの点」について いつも語っていました。

人々が「聖霊の注ぎ」が欲しいのであれば、これら4つの条件が満たされなければなりません。

1.全ての気づいた罪を告白する。
2.疑いを生じさせるものを全て除き、全ての人を赦す。
3.聖霊の全ての促しに従う。
4.自分の救い主としてイエス・キリストを人前で・公に告白する。

ロバート・ハイドラー師が「訪れと収穫の年」である、新年の5782年について私たちに教えてくださるこの土曜日のために準備しようではありませんか!

「新しい時代」が始まり、私たちは神の栄光がすべての国々に現われるのを見ていきます! 前進する時です!

9/4(土)新年オンラインカンファレンス申込み 参加無料→ https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_SiSDGGSvQ-K1NsPPp_bsMA

すべては国々に臨む聖霊の注ぎのために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- 3 ways to prepare for the outpouring of the Holy Spirit!

Dear overcoming saints!

 We are now getting close to the new year in the Hebrew Calendar. This is a season where we hear the sound of the shofar and prepare ourselves for the Holy God to tabernacle with us. 

God wants us to draw near to Him, so that He can draw near to us. This is a season of repentance, which means to do a big U-Turn. 

We must move towards the real tangible presence of Jesus Christ. The Glory of the Lord must manifest in our personal lives. 

 Acts 3:19 says, "Repent, then, and turn to God, so that your sins may be wiped out, that times of refreshing may come from the Lord". 

How to prepare for the manifest presence of the Lord

1. Repent of dead works!   

- Lot of things we do is just religious things. We pray but we do not pray to Jesus.    

- Rules can be good, but rules do not cause us to enjoy the presence of Jesus Christ.    

- Life without the presence of Jesus is not fun at all. Jesus is the One who satisfies our lives. Sin is life without the presence of Jesus!

2. Turn to the living God!   

- Repentance is not about sorrow. It is about turning our focus.    

- Jesus is not an idol. Jesus is a real person. We can know Jesus as a friend.    

- We turn by seeking Jesus with our hearts. Our words become few when we seek Jesus. Jesus draws near, when we draw near. 

3. The Lord refreshes us by His presence as we seek Him!   

- The season of refreshing comes from the Lord Himself.    

- The word "refreshing" means "recovery of breath". Revival means "recovery of breath".    

- Jesus gives us life again because we were dead. Jesus is Life. The presence of Jesus can be felt in our hearts.    

- Jesus wants to live in us with His Glory. We are to carry the Glory of God in us. 

 Before the Welsh Revival came Evan Roberts would always talk of the 'Four Points'. If people wanted the outpouring of the Holy Spirit, these four conditions must be observed. 

1. Confess all known sin. 

2. Put away all doubtful things and forgive everyone. 

3. Obey all promptings of the Holy Spirit.

4. Publicly confess Jesus Christ as your Savior. 

 Let us get ready for this Saturday as Robert Heidler teaches us about the New year 5782, the Year of Visitation and Harvest! 

The New Era has began and we will see the Glory of God manifest in every nation! Time to move forward!

All for the Outpouring of the Spirit in the Nations!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?