見出し画像

使徒的・預言的啓示「 イエスの愛への扉を開く月(エルルの月)」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

私たちは今、エルルの月に入りました。この月は、私たちが信仰によって神の愛への扉を開く月です。この月は、私たちが神ご自身を経験するために自分自身を整える月です。 私たちの信仰は、単にイエスの愛について信じるだけではなく、イエスの愛を経験し 体験として知ることでもあります。私たちは神の愛で満たされることもできるのです!

以下が【信仰の扉についての4つの啓示】です:

1. 神が信仰の扉を開いてくださいます(使徒14:27。KJV「door扉 / 戸」。新改訳「門」)。

- 私たちの心の信仰は扉であり、私たちが主を待ち望むにしたがって、主は私たちの扉を叩きます(黙3:20)。

- 私たちの心を、神の愛と神の力に開いていかなければなりません。

2. 神が信仰の扉を開いてくださる時、敵が大勢います(1コリント16:9)。

- パウロは扉が開いた時、反対者(「antikeimai」)が大勢いたと言いました。 これは私たちが神の愛と神の力に出会う時、サタン、悪霊ども、宗教的な人々、おのれの肉、誘惑などが私たちに敵対していくことを意味します。

- 私たちのうちにある神の愛の力は、私たちにこれらの敵の数々に打ち勝つようにさせます。私たちは反対や抵抗に打ち勝つために、愛の力を使わなければなりません。

3. 神は みことばの門を開いてくださいます(コロサイ4:3)。

- 主はみことばを開かれ、私たちにみことばを明らかにします。それは私たちにみことばを大胆に語るようにさせます。

- 私たちは毎日聖書を読む前に、私たちの目と耳を開いてくださるように主に願い求めなければなりません。私たちを教えるために、私たちは神を必要とします。

4. 私たちがみことばに従順である時、神は扉を開き続けてくださいます(黙3:8。KJV「door 扉 / 戸」。新改訳「門」)。

- 従順は、真の信仰のしるしです。イエスに従い、またイエスを愛することが私たちが行ないたいことです。

- 私たちが愛と平安のうちに歩む時、私たちは神の愛にとどまります。私たちの信仰は、私たちが愛のうちに歩む時にのみ働きます(ガラテヤ5:6)。


活性化:

* 一人で居られる場所を見つけましょう。一切、気が散るものがないように。静かな場所を見つけましょう。

* 神の愛で皆さんを満たしてくださるよう、主に願い求めましょう。ローマ5:5を読みましょう。

* 皆さんに対するイエスの愛を思い巡らしながら、5分くらい待ち望みましょう。ヨハネ3:16を読みましょう。

* イエスの愛を皆さんの心(皆さんの腹のところ)に感じるにつれ、皆さんの心の中で「イエスさま、あなたを愛します I love you Jesus」と伝えることによって主に応答しましょう。これこそが真の心の祈りです。

* 皆さんの心に感じるイエスの愛に自分をゆだねましょう。イエスに皆さんの心を癒していただきましょう。

* 時間を取れば取るほど、神との隠れた場所で さらにこの経験が続くようになります。しかし 皆さんが終える頃、皆さんのうちのイエスの愛を携えていきましょう。

すべてはイエスの愛のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-Month to Open the door to the love of Jesus (Month of Elul)

Dear victorious saints!

We have now moved into the month of Elul. This is the month where we by faith open the door to the love of God. This is the month where we prepare ourselves to experience God Himself. Our faith is not just believing about the love of Jesus, but it is to experience and experientially know the love of Jesus. We can be filled with the love of God!
Here are 4 revelations about the door of faith.

1. God opens the door of faith (Acts 14:27).
- Our heart faith is a door and as we wait upon the Lord, the Lord knocks on our door (Rev.3:20).

- Our heart must open up to the love of God and to the power of God.

2. There are many enemies when God opens the door of faith (1 Cor.16:9).
- Paul said that when the door opened, there were many adversaries (“antikeimai”). This means that when we encounter the love of God and the power of God, Satan, demons, religious people, our own flesh, temptations will oppose us.

- The power of the love of God in us causes us to overcome these enemies. We must use the power of love to overcome opposition.

3. God opens the door of the Word of God (Col.4:3).
- The Lord opens up the Word of God and reveals it to us. It will cause us to speak the Word of God in boldness.

- We must ask the Lord to open our eyes and open our ears before we read the Bible everyday. We need God to teach us.

4. God keeps the door open when we are obedient to the Word of God (Rev.3:8).
- Obedience is the sign of true faith. Obeying Jesus and loving Jesus is what we want to do.

- When we walk in love and in peace, we stay in the love of God. Our faith only works when we walk in love (Gal.5:6).

Activation:
・Find a place to be alone. No distractions. Find a quiet place.

・Ask the Lord to fill you with His love. Read Romans 5:5.

・Wait for about 5 minutes as you consider the love of Jesus for you. Read John 3:16

・As you feel the love of Jesus in your heart (your stomach area), respond by saying “I love you Jesus” in your heart. This is the true prayer of the heart.

・Surrender to the love of Jesus that you feel in your heart. Let Jesus heal your heart.

・The more time you have, the more this experience will continue in the secret place with God. But when you finish, carry the love of Jesus in you.

All for the love of Jesus! apostle
Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?