見出し画像

使徒的・預言的啓示「第3の天であなたの座を活性化するには!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる打ち勝っておられる聖徒の皆様!

 私たちは今、すべての悲しみや、すべての呪いに対して私たちが勝利を見ることを信じる月にいます。

イエスは私たちに、私たちや私たちの国に対するサタンの計画とサタンに勝利して欲しいと願っておられます。

私たちは天の領域で私たちが持っている自分の座を活性化し、王/女王としてみことばを宣告しなければなりません!(エペソ2:6)。

以下が、私たちが御座の間から宣告しなければならない『3つの事柄』です:

1.私たちは、イエスの血潮によって私たちが持つ勝利を宣告しなければなりません。 

−私たちが発するイエスの血潮の宣言は、サタンを敗北させます(黙示録12:10〜12)。 

−イエスの血潮によって、私たちは全ての非難を止めなければなりません。 

−サタンとその配下の天使たちや悪霊どもは、イエスとイエスの血潮によってすでに打ち負かされています。

2.私たちは、私たちのうちに住む聖霊によって、私たちを通して王イエスに祈っていただくことを許さなければなりません(ローマ8:26〜28)。 

−イエスが私たちを通して異言で祈る時、神の完全なみこころが宣告されているのです。  

−聖霊は、勝利を見るまで、私たちを通して祈りたいと願っておられます。私たちが信仰によって祈った後、私たちはそれが現われるまで祈り切ります。 

−私たちが異言で祈る時、収穫をもたらすために自分の天使たちを私たちは活性化しているのです。

3.私たちは、悪霊どもを追い出さなければなりません(マルコ16:15〜18)。 

−イエスは私たちに、イエスの御名を用いることによって、私たちは悪霊どもを追い出すことができると教えました。 

−すべての信者は自分たちの人生、自分たちの家、また自分たちのビジネスから悪霊どもに去るように命じることができます。 

−クリスチャンだけがサタンに立ち向かい、悪霊どもを追い出すことのできる唯一の者たちです。私たちの権威を用いましょう! 

−イエスは、私たちが悪霊どもを追い出すまでは 神の国は現われないと言われました(マタイ12:28)。 悪霊どもは、神の国を止めようとします。宣言して言いましょう。「イエスの御名によって、すべての悪霊どもよ、立ち去れ!」

 私は今週の土曜、ジョシュア・ミルズ師をお迎えできることを本当に楽しみにしています。神の栄光について学び、また神の栄光も経験する、素晴らしい時となるでしょう。

私たちが神の栄光を経験するにしたがって臨む、奇跡、しるしや不思議をさらにさらに見ようではありませんか!

すべては勝利された王イエスのために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


【カンファレンス詳細】栄光の領域の中で動く 

日程:12/5(土) 9:00-12:00

スピーカー:ジョシュア・ミルズ師

参加費無料 / 事前登録必要参加方法:URL:https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_T76xvz1STtKuuzOOwKkGCw?fbclid=IwAR28KvvbRozDAO_lndVAnufzw_JYmhympkUPfYu33Pp-Ptyg5ERfzA1GAZE

日本語版書籍発売開始:URL:http://www.churchofpraise.jp/ac-store/8_437.html

送料一律180円キャンペーン実施中!ACストア 12/15まですべての書籍が対象!


Apostolic Prophetic Revelation-How to activate your Seat in the Third Heaven!

Dear overcoming saints!

We are now in the month where we are believing to see the victory over every sorrow and every curse. Jesus wants us to have victory over Satan, his plans for our lives, and our nations. We must activate our seat that we have in the heavenly realms, and decree the Word of God as a king and a queen! (Ephesians.2:6)

Here are 3 things we must decree from the throne room;

1. We must decree the victory we have through the blood of Jesus.
- Our declaration of the blood of Jesus causes Satan to be defeated (Rev.12:10-12).

- We must shut down every accusation through the blood of Jesus.
- Satan and his angels and his demons have already been defeated by Jesus and His blood. 

2. We must allow King Jesus to pray through us in tongues by the Holy Spirit who lives in us (Roman 8:26-28).
- When Jesus prays through us in tongues, the perfect will of God is being decreed.
- The Holy Spirit is wanting to pray through us to victory. After we pray in faith, we pray through until it manifests.
- When we pray in tongues, we are activating our angels to bring in the harvest. 

3. We must cast demons out (Mark 16:15-18).
- Jesus told us that we can cast demons out by using the Name of Jesus.
- Every believer can command demons to leave from their lives, homes, and their business.
- Christians are the only ones who can resist Satan and cast demons out! Lets use our authority.
- Jesus said that the Kingdom of God will not manifest until we cast demons out (Mt.12:28). Demons tries stop the Kingdom of God. Declare and say, "In the Name of Jesus. every demon go!"

I am looking forward to having Joshua Mills this Saturday. It will be a great time of learning about the Glory of God, and also experiencing the Glory of God. 

Lets see more and more of the miracles, signs and wonders that come as we experience the Glory of God. 

All for King Jesus who won!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?