見出し画像

使徒的・預言的啓示「すべての戦いに勝利する方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利にあふれた聖徒の皆様!

 サタンや悪霊どもが私たちに もたらそうとする すべてのものに打ち勝つ権威をイエスは私たちに与えてくださいました(ルカ10:19)。
私たちは、私たちの人生にどんな害も来ない人生を生きることができます。

では、私たちはすべての戦いに、いかにして勝利するのでしょう? 
私たちは罪、誘惑、私たちの肉、悪霊ども、第2の天の堕天使どもやサタンに打ち勝つことができます。

すべての戦いに勝利する方法!

1. 私たちは神と正しい関係にいなければなりません(1テモテ1:18)。

- 私たちが純粋な良心を持っていなければ、私たちの信仰は働きません。打ち勝つ力を持つためには、私たちは主に従わなければなりません。

- 私たちは聖書のことばに反対し反抗する個人の要塞を引き下ろさなければなりません(2コリント10:4〜6)。

- 私たちの従順が完全なる時、私たちは不従順の霊を処罰することができます。従順は、神の力を解き放ちます。

2. 私たちは世と関わることがないよう、選ばなければなりません(2テモテ2:4〜5)。

- 世は神の敵です。私たちはこの世にいますが、世のものではありません(ヨハネ15:18-19、17:14〜16)。
この世のシステムは、イエスを忌み嫌っているのです。

- 兵士は、通常の生活に関わりません。私たちは、私たちの霊的敵どもに打ち勝つことによってイエスに仕えなければなりません。

- 私たちは世を愛さないように命じられています(1ヨハネ2:15〜17)。
肉の欲、目の欲、暮らし向きの自慢が、私たちが打ち勝たなければならないものです。

3. 私たちは聖書のことばを宣言し続けなければなりません(1テモテ6:12、1:18)。

- 私たちが神との正しい関係に立っており、世のシステムにはいない時、私たちはサタンに打ち勝つために聖書のことばを語る権威を持ちます。

- また、私たちは神のもとに来て「主よ、あなたはこのことを聖書のあなたのことばにて、約束してくださいました」とも言わなければなりません。神の約束の数々は、神の力によって成されていきます。

- 私たちはサタンや悪霊どものもとに来て、「 聖書のことばは〜〜と書いている」と命じます。天使たちと堕天使どもは、聖書に書いている霊的法則に従わなければなりません。私たち、神の約束の数々を宣言しなければなりません! 

 私は今週末 東京において、土曜の朝に「宗教の霊に打ち勝つ方法」について教え、またチャーチ・オブ・プレイズ東京において、日曜の朝にミニストリーをすることも楽しみにしています。

私たちが神とその臨在を求めるなら、神がその栄光と力をもって私たちの上にとどまっていく季節に私たちはいます。この季節に、神の臨在を見い出し、神の約束のすべてを現わしましょう!

すべては王イエスのために!
使徒 ゲヤス・ローレンス

※使徒的センター東京【宗教の霊に勝利する方法】2回目
​案内:https://churchofpraise.jp/archives/event/tokyo-2109​
日時:12月4日(土)11時~12時30分
場所:チャーチ・オブ・プレイズ東京
住所:東京都墨田区両国3-19-5 シュタム両国ビル3階
スピーカー:ゲヤス・ローレンス
参加費無料 / 席上献金あり


Apostolic Prophetic Revelation-How to win every battle!

Dear overcoming saints!
Jesus has given to us authority to overcome everything that Satan and demons would bring to us (Luke 10:19). 

We can live a life where no harm comes to our lives. So how do we win every battle? 

We can overcome sin, temptation, our flesh, demons, second heaven angels and Satan.

How to win every battle!

1. We must be in a right relationship with God (1 Tim.1:18)

- Our faith will not work if we do not have a pure conscience. We must obey the Lord to be able to have the power to overcome. 

- We must tear down our personal strongholds that opposes and rebels against the Word of God (2 Cor.10:4-6).

 - When our obedience is complete, then we can judge the spirit of disobedience. Obedience releases the power of God.

 2. We must choose not to get involved with the world (2 Timothy 2:4-5)

- The world is an enemy of God. We are in this world but we are not of it (John 15:18-19; 17:14-16). This world system hates Jesus.

 - Soldiers do not get involved with normal life. We must serve Jesus by overcoming our spiritual enemies.

 - We are commanded to not love the world (1 John 2:15-17). The lust of the flesh, the lust of the eyes, and the pride of life is what we must overcome.

 3. We must keep on declaring the Word of God (1 Timothy 6:12; 1:18)

- When we are in a right relationship with God, and we are not in the world system, then we have authority to speak the Word of God to overcome Satan.

- We must come to God also and say, "Lord, you promised this in Your Word". The promises of God will be done by the power of God.

- We come to Satan and demons and say, "It is written". Angels have to obey the spiritual rules written in the Bible. We must declare the promises of God!

I am looking forward to coming to Tokyo this weekend to teach on how to overcome the religious spirit on Saturday morning, and to minister at the Church of Praise Tokyo on Sunday morning. 

We are in the season where God will rest upon us with His Glory and power if we will seek Him and His presence. Lets find the presence of God in this season and manifest all the promises of God!

All for King Jesus!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?