見出し画像

使徒的・預言的啓示「神から祝福の数々を受け取るための5つの鍵!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる祝福された聖徒の皆様!

 今月はジョシュア・ミルズ師が、「わたしは あなたを祝福してもいいですか? May I bless you?」と主から聞いた月であります。
主はジョシュア師に、5月という月に 神の祝福にフォーカスするように教えようとしておられたのです。そうです、私たちは毎日祝福を受けることができるということ、また毎日祝福を期待するべきだということは 真実であります。

しかし私たちは神の祝福をいただくためには、私たちの信仰に焦点を合わせる必要があることも知っています。世界中のすべての信者が、神が彼らを祝福するということに「はい、どうぞ」と言ったなら、何が起こると思いますか?

 主は確かに私たちを、霊、感情、体の健康、経済や人間関係の面で祝福したいと願っておられます。イエスは十字架の上で全ての呪いを負ってくださいました。神の子たちがみな、アブラハムの祝福で祝福されるようになるためです(ガラテヤ3:13〜15)。

1.私たちは「祝福の御国」に移り入ったことを、信じなければなりません(創12:1)。

 −アブラハムは神の地に入って行きました。私たちも、呪いの王国から出て行きました。

 −私たちの父なる神は私たちを愛し、また私たちに良い贈り物を与えたいと願っておられます(ルカ11:13)。

2.他の人々を祝福するためには、私たちは 神によってまず祝福されなければなりません(創12:2)。

 −神は アブラハムが国々を祝福できるようになる前に、ご自身がアブラハムを祝福すると言われました。

 −イエスは ご自身が訓練された弟子たちに、聖霊が力をもって臨まれるまでは待つようにと言われました(ルカ24:49、使徒1:5〜8)。

 −私たちが持っていないものを、私たちは与えることはできません。私たちが我が父なる神に「はい」と告白するにしたがい、祝福の雨は注がれなければなりません。

3.主は、私たちの名を大いなるものとしてくださいます(創12:2)。

 −私たちの「名」とは、私たちの「権威」を指し示します(ピリピ2:5〜12)。私たちの名は霊的世界において知られていなければなりません。

 −私たちが自らをへりくだらせ、神に拠り頼むにしたがって、私たちはさらなる祝福を見るための さらなる権威と力を受け取るようになります。

 −祝福の数々は、神から来ます。神が、私たちの供給源にならなければなりません。私たちは ご自身の聖霊をもって私たちを祝福してくださる、イエスを仰ぎ見るのです。

4.神は他の人々を通して、私たちを祝福してくださいます(創12:3)。

 −私たちが他の人々を祝福するにしたがって、神は人々が私たちを祝福するように仕向けてくださいます。私たちが日々経験できる祝福のサイクルが存在します。

 −すべての信者は祝福のサイクルに移り入るべきです。神の国は祝福のサイクルそのものなのです。祝福は、私たちが神ご自身から受け取ることに自らの心を開くにしたがって、増加し得ます。

5.神は ご自身の栄光の富をもって、私たちの必要をすべて満たしてくださいます(ピリピ4:19)。

 −神は、私たちの人生の必要をすべて満たしてくださると約束してくださいました。ワオ! 誰がこのことを行なうのでしょう? 神ご自身です!

 −私たちは すべての必要を満たしてくださるように、神に願い求めなければなりません。「願い求める」とは、どういう意味でしょう? それは、「神が約束してくださったこと」に「はい」と言うことです!

 −「それが欲しい I want it」と誰かが言わない限り、神が願っておられることを神は なさいません。私たちの信仰は 神がすでに私たちに約束してくださったことを「我がもの」として主張しなければならないのです。

毎日の宣言:
私は 神の祝福の数々に「はい」と言います。私は 天からのすべての祝福を受け取ります。私は 神の約束の数々を受け取ります。私は 神の いつくしみと良さを受け取ります。私は自分の人生に 神の供給を受けます。私は 神の力を受け取ります。

 今週の土曜の10:00amから1:00pmまで、YouTubeを通して私たちにミニストリーをしてくださる使徒チェ・アン師、預言者ジェーン・ハモン師とグレッグ・ウォレス牧師を歓迎することは、とてつもない祝福であることを忘れないようにしましょう。

それぞれのゲスト・スピーカーは、1セッションずつ教えてくださいます。主が語っておられることを聞きましょう。そして私たちが視聴する時にゲスト・スピーカーの先生たちからの分与も受け取りましょう。

彼らの油注ぎと私たちがつながるにしたがい、これらゲスト・スピーカーの先生たちの上にある油注ぎは、私たちに分与され得ます。立ち上がり、輝こうではありませんか!

すべては天からの祝福のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス

参加は Wagner University Japan  [YouTube チャンネル] からライブ配信をご覧ください!
URL: https://www.youtube.com/channel/UCF-5EDDZYs57FbTL1dtr32A

————-以下カンファレンス詳細—————
WU Japan (ワグナー大学日本校)
オンラインカンファレンス【起きよ光を放て】
5/8(土) 10:00-13:00 参加無料・YouTubeでライブ配信・登録不要・参加無料
起きよ光を放て!(イザヤ60:1)
日本のクリスチャンが立ち上がる時に、主の栄光が日本に臨み、主の栄光の流れがスタートします!
世界で混沌が広がる中、平和の光を解き放つために共に立ち上がりましょう!

カンファレンススケジュール:
10:00-11:00 Session1
11:00-12:00 Session2
12:00-13:00 Session3

スピーカー:
Che Ahn チェ・アン
Jane Hamon ジェーン・ハモン
Greg Wallace グレッグ・ウォレス


Apostolic Prophetic Revelation-5 keys to receive blessings from God!

Dear blessed saints!

This is the month where Joshua Mills heard from the Lord, "May I bless you?" The Lord was trying to tell him to focus on the blessings of God in May. Yes, it is true that we can be, and should expect blessings everyday.

 But we also know that we need to focus our faith to get the blessings of God. What would happen if every believer around the world said, "Yes" to God blessing them. The Lord does want to bless us spiritually, emotionally, physically, financially and socially. 

Jesus took every curse on the cross so that every child of God can be blessed with the blessing of Abraham (Galatians 3:13-15).

1. We must believe that we have moved into the Kingdom of blessings (Genesis 12:1).
- Abraham went into the land of God. We have also moved out of the kingdom of curses.
- Our Father God loves us and wants to give us good gifts (Luke 11:13)

2. To bless others, we must be blessed by God first (Genesis 12:2).
- God said that He will bless Abraham before he can bless the nations.
- Jesus told his trained disciples to wait until the Holy Spirit came with His power (Luke 24:49; Acts 1:5-8).
- We can not give what we do not have. The rain of blessings must be poured out as we say, "Yes" to our Father God.

3. The Lord will make our name great (Genesis 12:2)
- Our name speaks of our authority (Phil.2:5-12). Our name must be known in the spiritual world.
- As we humble ourselves and depend upon God, we will receive more authority and power to see more blessings.
- The blessings come from God. God must become our source. We look to Jesus who blesses us with His Holy Spirit.

4. God will bless us through other people (Genesis 12:3).
- God will cause people to bless us as we bless others. There is a blessing cycle that we can experience daily.
- Every believer should move into the blessing cycle. The Kingdom of God is a blessing cycle. The blessing can increase as we open up to receive from God Himself.

5. God will supply all our needs by His riches in Glory (Philippians 4:19).
- God promises to supply every need in our lives. Wow! Who will do this? God Himself!
- We must ask God to supply every need. What is asking? It is saying "Yes" to what God has promised!
- God will not do what He wants unless someone says "I want it". Our faith must claim what God has promised us already.

Daily Declaration:
I say "yes" to the blessings of God. I receive every blessing from Heaven. I receive the promises of God. I receive the goodness of God. I receive the supply of God to my life. I receive the power of God.

Do not forget that we are blessed to have apostle Che Ahn, prophet Jane Hamon and pastor Greg Wallace ministering to us this Saturday through YouTube from 10 am to 1 pm. Every speaker will do one session each.
Let us hear what the Lord is saying, and let us also receive impartation from the speakers as we listen. The anointing on these speakers can be imparted to us, as we connect to their anointing. Lets arise and shine!

All for the blessings from Heaven!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?