見出し画像

使徒的・預言的啓示「イスラエルと教会の上に 主の栄光と光が輝く!」 ゲヤス・ローレンス

聖徒の皆様!

 先週末、「神の栄光」についてジョシュア・ミルズ師が私たちに教えてくださったことは本当に素晴らしいことでした。Zoomウェビナーの最中に、多くの人に金粉が現われ、何人かは天の香りに包まれる経験をし、また怪我のために歩くことができなかった一人の方は突然歩き、飛び跳ねることができるようになりました!主を賛美します! 

主は私たちに、ご自身の栄光を経験することを依然としてお許しになっています! 先週の日曜礼拝の時、主は私に、イザヤ60:1〜3から説教をするように導かれました。終わりの日々にイスラエルと教会に臨んでいる栄光について私が語るにつれ、凄まじい油注ぎが私に臨みました!

 イザヤ60章は、おもにイスラエルとイスラエルの国家再興について語っています。イスラエルという国が再び現われた1948年に、イスラエルの回復が始まりました。聖書の預言は成就し、そして教会の回復も始まりました。異邦人信者として、私たちはユダヤ人と共につぎ合わされているということを覚えましょう(ローマ11:17〜24)。異邦人信者として、私たちはアブラハムの祝福につなぎ合わされているのです。

1.イスラエルと教会は、神の栄光で輝いていきます(イザヤ60:1)。 

−神の民は、光を放つようになります。光とは何でしょう? 「光」とは、神の祝福によって見られる良いものです。 

−イエスは私たちに、私たちの光を輝かすようにと言われました。イエスは私たちの良い行いが、人々に主を賛美するようにさせると言われました(マタイ5:16)。 

−私たちの光は、聖書の真理の啓示でもあります。その真理は光であり、そして光は真理です。

2.やみと暗やみは、地と人々をおおっています(イザヤ60:2)。  

−「やみ」とは、サタンが語っている偽りです。欺きが、地の人々をおおっています。世のメッセージは真理を語ってはいません。 

−2020年は、やみが全地をおおっているような年でした。

3.やみの まなかで、イスラエルと教会は、神の良さで輝きます(イザヤ60:2)。 

−光は、やみを取り除きます。神はイスラエルと教会の上に輝き、やみを取り除いていかれます。

4.国々や国々の支配者たち(王、大統領、首相たち etc.)は、イスラエルと教会に来るようになります(イザヤ60:3)。 

−イスラエルと教会の上に栄光が臨んでいる しるしは、国々が来て、アブラハムの祝福とつながるようになることです。 

−国々や民族は、イスラエルと教会の上に臨んでいる神の祝福に、入るようになります。

宣言: 私は、神の栄光がイスラエルと教会の上に臨んでいることを宣言します。神の栄光がイスラエルと教会の上に輝くにしたがって、地をおおっている闇が消えていきます。神の祝福は、イスラエルと教会の上に臨んでいます。国々とすべての国の支配者たちは、イスラエルと教会の上に臨んでいる神の光に来ます。神の栄光が、私の上に臨んでいます。神の光が、私の上に臨んでいます。神の良さが、私の上に臨んでいます。神の祝福が、私の上に臨んでいます。私は起き、輝きます!  I will arise and shine!

 私は「神の栄光」の原則について教えるために金曜夜、仙台に行くのを楽しみにしています。

土曜の朝には、私はチャーチ・オブ・プレイズ東京の新しい会堂で、この「栄光のムーブメント」について教えるために2時間のセッションを開く予定でいます。

日曜朝には、私は使徒的教会の新会堂において、新会堂献堂式の礼拝も執り行います。さあ、神の栄光を見ようではありませんか!

すべては国々を覆っている神の光のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- The Glory and the Light of the Lord will rise upon Israel and the Church!

Dear saints!

   It was so good to have Joshua Mills teaching us about the Glory of God last weekend. During the zoom webinar, many people had gold dust manifest, some experienced a heavenly fragrance, and one person who was not able to walk because of injury, was suddenly able to walk and jump! Praise the Lord! The Lord still allows us to experience His Glory! The Lord led me to preach on Isaiah 60:1-3 last Sunday service. A tremendous anointing came upon me as I spoke about the Glory on Israel and on the Church in these Last Days! 

   Isaiah 60 mainly is speaking about Israel and its restoration as a nation. The restoration of Israel began in 1948, when Israel became a nation again! Bible prophecy was fulfilled, and the restoration of the church also began. Lets remember that we as Gentile believers are grafted in with the Jewish people (Romans 11:17-24). We as Gentile believers are connected to the blessings of Abraham. 

1. Israel and the Church will shine with the Glory of God (Is.60:1).    

- The people of God will shine with light. What is light? The light is the good things that are seen by the blessing of God.    

- Jesus told us to let our light shine. Jesus said that our good deeds will cause the people to praise the Lord (Mt.5:16).    

- Our light is also revelation of the truth. Truth is light, and the light is truth. 

2. The darkness and thick darkness covers the earth and over the peoples (Is.60:2).     

- Darkness are lies that satan speaks. Deception covers the people of the earth. The message of the world does not speak truth.    

- 2020 has been a year that the darkness seems to have covered the whole earth. 

3. In the midst of darkness, Israel and the Church shine with the Goodness of God (Is.60:2).    

- Light removes the darkness. God will rise upon Israel and the Church and remove the darkness. 

4. Nations and rulers (kings, presidents, primeministers,etc.) of nations will come to Israel and the Church (Is.60:3).    

- The sign of the Glory upon Israel and the Church is that nations will come and connect with the blessing of Abraham.    

- Nations and people groups will come into the blessing of God that is upon Israel and the Church. 

Declaration: I declare that the Glory of God is upon Israel and the Church. Darkness over the earth will disappear as the Glory of God shines upon Israel and the Church. The Blessing of God is on Israel and the Church. Nations and the rulers of every nation will come to the Light of God that is upon Israel and the Church. The Glory of God is upon me. The light of God is upon me. The goodness of God is upon me. The blessing of God is upon me. I will arise and shine! 

   I am looking forward to coming to Sendai on Friday night to teach on the Principles of the Glory of God. 

On Saturday morning, I will be doing a 2 hour session teaching on this Glory Movement in the new building in Tokyo. 

I will also be doing an open ceremony service on Sunday morning at the new apostolic church building. Lets behold the Glory of God!

All for the Light of God covering the Nations!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?